גאנם בראיון בלעדי: "לא באתי לבאר שבע להתייבש על הספסל"

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

"כבשתי ובישלתי נגד מכבי ת"א. מאז, הביאו את אגודלו, נתנו לווארן ושבירו. כשאבוקסיס שם אותם לפניי, הבנתי שזה הסוף. הייתי בטוח שאני בא לקרוע רשתות". החלוץ עזב להפועל חיפה, ועכשיו הוא מדבר

(גודל טקסט)

בגיל 22, קייס גאנם כבר הספיק להימכר להפועל באר שבע, לזכות איתה בתואר, לנהל מאבק מול המועדון בכל הנוגע לקיצוץ שכרו ולעבור מאדום לאדום – להפועל חיפה של יואב כץ. החלוץ, שעל המגעים שלו עם הקבוצה מהכרמל פורסם בספורט1, מדבר כעת על המעבר בראיון בלעדי וטוען: לא נתנו לי מספיק הזדמנויות בהפועל ב"ש.

13 משחקי ליגה הוא רשם בעונה שעברה, מהם ארבעה בלבד בהרכב. "לא הסתדר לי המצב בבאר שבע. רציתי לשחק יותר, אבל לא רציתי לחכות ולהתייבש שם על הספסל", מספר גאנם. "חיכיתי עוד ועוד עד שאקבל את ההזדמנות, בסוף קרה מה שקרה והחלטתי לעזוב. עדיין לא הגענו להבנות על קיצוץ בשכר".

דווקא שיחקת אצל יוסי אבוקסיס. 
"ההזדמנות האחרונה שהוא נתן לי הייתה נגד מכבי תל אביב. נתתי משחק גדול, כבשתי ובישלתי. ניצחנו 0:2. מאז לא קיבלתי הזדמנות. לא באמת נתנו לי צ'אנס בהפועל ב"ש. מהמשחק הזה, הבנתי שלא אשחק יותר. אני לא יודע מה קרה מאז, אבל הם החליטו להביא את ג'ונתן אגודלו, נתנו יותר הזדמנויות לאיתמר שבירו ולאנתוני וארן. ברגע שהוא שם אותם לפניי, הבנתי שנשארתי לסוף. לא רציתי שזה יהיה המצב. רציתי לשחק. לא הגעתי לבאר שבע כדי לשבת על הספסל".

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

ומה יקרה בהפועל חיפה?
"חיים סילבס הבטיח לי שאהיה שחקן מוביל בהפועל חיפה, וזה שיחק תפקיד. בשנה הבאה אני אמור לחזור להפועל באר שבע. יש לי חוזה לעוד עונה, ואז עוד אופציה לעוד שנתיים. אני רוצה לחזור אחרי עונה טובה".

בגיל 21, כשעברת לב"ש, נחשבת לכישרון גדול בכדורגל הישראלי. אמרו שאתה בא כדי לשדרג את הקבוצה. מה התפספס?
"לא יודע למה הפוטנציאל לא התממש. כשבאתי להפועל באר שבע, חשבתי שאתחיל להבקיע המון שערים, הייתי בטוח שאני בא לקרוע רשתות. אבל זה לא בא לידי ביטוי. למה? בעיקר כי לא נתנו לי הזדמנות. הבנתי שאני חייב להתקדם. אני מאמין שהפוטנציאל יתממש בהמשך".

מה יקרה בשלב הבתים של הליגה האירופית?
"הפועל באר שבע קיבלה קבוצות קשות בשלב הבתים. אני באמת מאחל להם בהצלחה, אבל מתרכז בהפועל חיפה. הגעתי לכאן כדי להבקיע שערים, המטרה היא לכבוש כמה שיותר ולחזור להפועל באר שבע יותר בשל. זה מה שאני יודע לעשות".

קייס גאנם
קייס גאנם | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי