גיל יצחק עזב את מכבי חיפה: "היה לי קשה להתקדם כשחקן מושאל"

גיל יצחק
גיל יצחק | דני מרון

הירוקים נפרדו מהחלוץ שנרכש לפני כשנה וחצי ולא זכה לקרדיט: "השידוך בינינו לא היה מוצלח, אך יש לי רק מילים טובות לומר על המערכת". הפועל ת"א הגישה הצעה שנענתה בסירוב. וגם: מנהל מלאגה דיבר על חוסה רודריגס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

גיל יצחק, חלוץ מכבי חיפה שנרכש מהפועל ראשון לציון בינואר 2019 לקראת עונת 2019/20 ואת העונה האחרונה כבר העביר בעיר היין כמושאל, התיר הבוקר (רביעי) את חוזהו בכרמל באמצעות סוכנו ירון ברנס והפך לשחקן חופשי מבלי שערך הופעות רשמיות במדים הירוקים, להוציא את גביע הטוטו.

יצחק בן ה-27, שחתם לשלוש שנים, אמר לאתר הרשמי לאחר הפרידה: "אצא בקרוב לדרך מקצועית חדשה ואני רוצה להודות לנשיא המועדון יענקל'ה שחר, למנכ"ל אסף בן דב ולעופר בן אסא, שבאו לקראתי וגילו התחשבות בסיטואציה שנוצרה ובה יהיה לי קשה להתקדם כשחקן מושאל. חשוב לי לציין שלמרות שמבחינה מקצועית השידוך בינינו לא היה מוצלח, יש לי רק מילים טובות להגיד על המערכת והאנשים בה".

לאחר שהמאמן ברק בכר ויתר על שירותיו הקיץ, מלך שערי הליגה הלאומית בשנתיים האחרונות ינסה למצוא קבוצה בחו"ל ואף פנה למספר סוכנים שכבר הציעו אותו לקבוצות כמו לאס פאלמאס מהליגה הספרדית השנייה, אך זה לא הגיע לכדי סיכום.

גיל יצחק
גיל יצחק | מכבי חיפה

בישראל החזיק השחקן במספר אופציות בליגה הלאומית ובראשן מהפועל נוף הגליל, שאף הגישה הצעה כספית גבוהה, אך השחקן נחוש לשחק אך ורק בליגת העל. לאחרונה זכה החלוץ להתעניינות מצד הפועל תל אביב, אבל בשלב זה קיבל הצעה כספית נמוכה שהתקבלה על ידו בסירוב.

בימים האחרונים פנה יצחק לראשי מכבי חיפה כדי להשתחרר מחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי, דבר שיאפשר לו לחתום בקבוצה חדשה ללא קשר למועד ההעברות. בסביבתו של השחקן ציינו: "גיל קיווה שאחרי שנתיים מצוינות בליגה השנייה הוא יזכה לצ'אנס להראות את עצמו במכבי חיפה וכאשר הבין שכלל לא בונים עליו, בחר להיפרד בצורה מכובדת ולחפש אתגר חדש".

בנושא אחר, המנהל המקצועי של מלאגה הספרדית, מנולו גספאר, התייחס היום לחוסה רודריגס שהצטרף לירוקים מהכרמל לאחר שהתייאש מההמתנה להזדמנות במועדון האנדלוסי, כך לטענת הספרדים. "הוא יכול להרגיש נבגד, אבל אני תמיד אמיתי עם כל השחקנים", אמר גספאר, "הזמנים של חוסה רודריגס ושל מלאגה היו שונים. הוא היה שחקן מפתח, אבל דחק אותנו לקצה בכל זמן נתון וזה לא הסתדר. ניסיתי בכל דרך להשאיר אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי