שרצקי: "יש לנו ראש ממשלה שלא רוצה הפגנות אז גם אין כדורגל"

ביבי נתניהו | YOAV DUDKEVITCH / Contributor

בעלי ק"ש מתייחס לראשונה למצב ואמר לספורט1: "אם לא נחזור להתאמן בקרוב זה יהיה אסון לכדורגל". השחקנים לא ייצאו לחל"ת: "מבחינתי כל שחקן יקבל את שכרו כפי שקרה בסגר קודם". ארבעה שחקנים בנבחרות השונות

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי נמצא במאבק גדול נגד השבתת האימונים והמשחקים כאשר חלק מקבוצות ליגת העל מנסות למצוא פתרון יצירתי כדי לשוב להתאמן ואף מנהלות שיחות ישירות מול משרד הבריאות, ומועדונים אחרים הוציאו את השחקנים לחופשה ללא תשלום. בעלי הפועל קריית שמונה, איזי שרצקי, שנחשב לאחד הבעלים הוותיקים והמשפיעים בליגה, החליט להתייחס גם הוא למצב הבעייתי.

שרצקי אמר לספורט1: "אם לא נחזור לאימונים בקרוב זה יהיה אסון לכדורגל. אני חושב שמנהלת הליגה מתנהלת כראוי אבל יש כאן ראש ממשלה שרצה שלא יהיו הפגנות אז גם אין כדורגל, אבל זה לא יעזור לו".

בק"ש לא הוציאו את השחקנים לחל"ת ולא חושבים על צעד כזה: "מבחינתי כל שחקן יקבל את המשכורת שלו כפי שקרה בסגר הקודם". בקרב השחקנים שיבחו את הבעלים: "איזי הוא איש מיוחד ותמיד תומך בנו. אנחנו מנסים להחזיר לו על המגרש".

שחקני הפועל קריית שמונה. המטרה היא פלייאוף עליון |

מבחינה מקצועית, השחקנים ממשיכים באימוני זום כאשר חלקם נמצאים בנבחרות השונות. אורי דהן, זיו מורגן וסמואל בראון נמצאים כעת בנבחרת הצעירה של ניר לוין ואילו יוג'ין אנסה קיבל זימון לנבחרת גאנה לצמד המשחקים מול מאלי וקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי