שחר ומכבי ת"א נגד חוגג: כלפון עושה הכל כדי להחזיר את האימונים

איתמר גרוטו, ארז כלפון, יעקב שחר | אבשלום ששוני, עדי אבישי

אחריו דבריו בעלי בית"ר, שקרא ליו"ר המנהלת להתפטר, נשיא מכבי חיפה הסתייג: "אני יודע כמה הוא מקדיש בשביל להקדים את חזרת המשחקים". האלופה הודיעה: "תמיכה של כולנו במנהלת תביא לתוצאות להן אנו מייחלים"

(גודל טקסט)

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, סיפק היום (חמישי) מתקפה חסרת תקדים נגד איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, וכמו כן נגד ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. במכבי חיפה ומכבי תל אביב לא קיבלו את דבריו בעין יפה, והוציאו הודעות רשמיות בהן הביעו תמיכה בכלפון.

יעקב שחר, נשיא הירוקים, התייחס למאמצי המנהלת וראשיה להשיב את הכדורגל לפעילות ותמך בפעילותו של ארז כלפון: "אנו במכבי חיפה פועלים ונפעל אך ורק במסגרת המנהלת ובהתאם לתקנות ולהנחיות. אני יודע כמה מקדיש יו"ר המנהלת, ארז כלפון, להקדמת החזרה לאימונים ולמשחקי הליגה. אני מחזק את ארז ובטוח שנשוב בעזרתו לפעילות בהקדם".

מכבי תל אביב הודיעה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מעוניין להביע את תמיכתו במנהלת הליגות המקצועניות, בראשות ארז כלפון, אשר הביאה הישגים חסרי תקדים לכדורגל הישראלי. ישראל הייתה בין המדינות הראשונות שחזרו למשחקים וזאת כתוצאה מהמאמצים העצומים שהשקיעו כלפון ויתר עובדי המנהלת למען הכדורגל הישראלי"

שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

"על ענף הכדורגל, כמו כל ענף אחר להתנהל בכפוף לחוקי המדינה ולנהלים ברורים המגיעים מהגוף אשר מנהל ומייצג את הכדורגל המקצועני – מנהלת הליגות בכדורגל. בימים לא פשוטים אלה, אנו קוראים לכולם לנהוג באחדות ובאחריות ואנו בטוחים כי תמיכה של כולנו במנהלת תביא בסופו של דבר לתוצאות להן כולנו מייחלים – חזרה לאימונים ומשחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי