סכנין מחכה לאישור של ולאסקס, דוכי לשחקנים: "צריך סבלנות"

חאלד דוכי
חאלד דוכי | מאור אלקסלסי

במועדון מקווים להסדיר את ענייניו של הקשר החדש מול משרד הפנים כדי לאפשר לו להגיע ארצה במהרה. המנכ"ל אמר לאחר היציאה לחל"ת: "יש בעיה בכדורגל הישראלי"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה הקבוצה הראשונה שהוציאה את השחקנים לחופשה ללא תשלום ובימים אלה ממתינים במועדון להודעה של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות לגבי החזרה לאימונים.

במועדון מבינים כי בשל העובדה שעוד לפני השבתת הענף הקבוצה לא התאמנה במשך תקופה בשל התפשטות הנגיף בקבוצה, תוביל לכך שהשחקנים יצטרכו הכנה רצינית שתיקח זמן רב עד שהם ישובו לכושר: "אם במנהלת חושבים שנחזור לאימונים ב-14 לחודש ותוך שבועיים נהיה מוכנים למשחק, אז זאת טעות קשה מכל הבחינות" אמרו במועדון.

בינתיים, מנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי, ערך שיחת זום עם השחקנים והסביר: "יש בעיה לכדורגל הישראלי סביב הסגר והעובדה שהכספים שהיו צריכים לקבל טרם הגיעו. נצטרך סבלנות ואני בטוח שכולנו ביחד נעבור את התקופה הזאת".

כידוע, למרות הסגר והיציאה לחל"ת, במועדון צירפו שני שחקנים חדשים – אלן אנג'י שהגיע כמושאל מגראסהופרס וכבר נמצא בארץ וכן את הקשר ההתקפי סבסטיאן ולאסקס. האחרון טרם קיבל את האישור ממשרד הפנים ובסכנין מאמינים כי האישור יגיע בשבוע הבא, לאחר החג, ואז השחקן ינחת בישראל. בתחילה התלבטו בהנהלה לגבי הגעתו של ולאסקס, לבטח בתקופה בה המצב הכלכלי לא ודאי, אך ההתעקשות של המאמן אלדד שביט שכנעה את קברניטי המועדון. בצוות המקצועי אף רוצים להתחזק בשחקן התקפה נוסף במועד ההעברות שייפתח לקראת חידוש הליגה.

אלדד שביט מאוכזב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי