בקריית שמונה אופטימיים: "אנסה לא נפצע בצורה חמורה"

יוג'ין אנסה | דני מרון

החלוץ נפצע והוחלף דווקא במשחק הבכורה שלו בנבחרת גאנה, אך ההערכה היא כי יתאושש במהרה. במועדון הביעו תמיכה בטיפול מנהלת הליגה לחזרת הכדורגל

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה ממשיכה להמתין להוראות של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות לגבי חידוש הליגה, כאשר ההערכה כי כבר השבוע יתקבל האישור המיוחל והקבוצות השונות יחזרו לאימונים.

בניגוד לקבוצות אחרות בליגה, הבהיר השבוע בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, כי אינו מתכוון להוציא את שחקניו לחל"ת ואף הביע את תמיכתו בטיפול של מנהלת הליגה. גורם בקבוצה אמר: "כולנו מבינים את הקושי מול השיחות של המנהלת ומשרד הבריאות ובטוחים שארז כלפון עושה את המקסימום כדי להחזיר את הכדורגל במהרה".

בינתיים, במועדון עוקבים גם אחר שחקני הנבחרת השונות ובין השאר אחר החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה. האחרון זומן לראשונה לנבחרת גאנה לצמד משחקי האימון מול מאלי וקטאר כאשר צמד המשחקים נערכים בטורקיה. הבכורה של אנסה לא עברה חלק והחלוץ נפצע במהלך המחצית הראשונה במשחק בו הפסידה גאנה.

במהלך היממה האחרונה ערכו אנשי קריית שמונה מספר שיחות עם השחקן ונשמעו אופטימיים, כשההערכה היא כי לא מדובר בפציעה קשה. "אנסה לא נפצע בצורה חמורה ויעבור בדיקה מקיפה", אמרו במועדון. אם השחקן יזדקק לטיפולים נוספים, בקבוצה ינסו להטיסו במהרה לישראל כדי שימשיך את תהליך ההחלמה במועדון.

יגיע לישראל בקרוב להמשך הטיפול? אנסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי