משה חוגג: "סיכמתי עם משרד הבריאות על חזרה לאימונים ברביעי"

משה חוגג , פרופסור איתמר גרוטו | אבשלום ששוני, דני מרון

בעלי בית"ר הביע חרטה על כך שתקף את ארז כלפון והבהיר: "לאחר ששוכנעתי שמשרד הבריאות יעמוד במילתו - עוצר את אימוני הקבוצה עד רביעי. מצפה בקוצר רוח לחזרת הליגה ויותר מכל - חזרת הקהל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל הישראלי הושבת אפילו מאימוני בתקופת הסגר, להוציא את מכבי תל אביב והפועל באר שבע שמשחקות באירופה, משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, עשה כל שביכולתו כדי לחזור לשגרה. הוא ניסה להקים טורניר אלטרנטיבי ומעבר לכך קבע ששחקני הקבוצה ימשיכו לאימון כרגיל. אחרי שפתח חזית מול יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון וכן עם משרד הבריאות, נראה שהצדדים הגיעו להסכמה. משה חוגג פרסם הערב הודעה רשמית.

"חשוב לי להבהיר בראשית הדברים שרק עתיד הכדורגל הישראלי עומד לנגד עיני ואני פועל בשבועות האחרונים ימים כלילות על מנת להחזיר את הענף לפעילות", אמר חוגג בפתח דבריו. לאחר מכן הוא התנצל על הביקורת הקשה שהעביר:

"לאחר סוף שבוע רגוע, חשבתי שוב על דבריי מיום חמישי נגד ארז כלפון ומשרד הבריאות, בעוד אני חושב שמנהלת הליגות עשתה עבודה רעה מאוד בניהול המשבר הנוכחי, לא היה נכון לתקוף אישית את ארז, מדובר באדם שעשה עבודה טובה במנהלת עד היום ולמעט המקרה הזה אני והוא מסתדרים מעולה".

איתמר גרוטו, משה חוגג, ארז כלפון | דוברות מכבי ת"א, עדי אבישי, דני מרון

"כתבתי שהכל פוליטי, במשברים כאלו קל לראות מי נגד מי, האינטרסים והאינטרסנטים פתאום בולטים ושקופים ובהיבט הזה היה טוב וחשוב לראות את המושכים בחוטים נחשפים. היו רגועים, בית"ר לא נמצאת בשום סכנת הדחה משום מפעל אירופאי, כל מה שאנחנו עושים נבדק לפני עם כל הגורמים הרלוונטיים, הכל לפי חוק".

בהמשך סיפר חוגג על הסיכום שלו עם משרד הבריאות שהבטיחו את חזרת הקבוצות לאימונים ביום רביעי הקרוב (14 באוקטובר) וכן פיצוי כספי מלא לקבוצות עם תקופת הסגר. בעקבות כך הורה חוגג על עצירת אימוני הקבוצה עד לתאריך המיוחל".

חוגג הסביר: "האיומים על הקנסות לקחו אותי אחורה, היה לי חשוב להבהיר שאיומים וקנסות לא יגרמו לי לחדול מהמאבק הצודק ולכן נתתי הוראה להמשיך להתאמן גם אתמול. לאחר שהבהרתי את הנקודה ושוכנעתי שמשרד הבריאות יעמוד במילתו אני עוצר את אימוני בית"ר עד יום רביעי". חוגג סיכם בנימה אופטימית: "מחכה ומצפה לחזרת הליגה ויותר מכל, לחזרת הקהל בהקדם האפשרי".

שבוע טוב חשוב לי להבהיר בראשית הדברים שרק עתיד הכדורגל הישראלי עומד לנגד עיני ואני פועל בשבועות האחרונים ימים כלילות על…

Posted by Moshe Hogeg on Saturday, October 10, 2020

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי