הפועל ב"ש צפויה לחזור מחר לאימונים בהדרכתם של אבולעפיה ואביטן

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

אם בדיקת הקורונה השלישית שערכו אנשי המועדון תחזור בתוצאה שלילית, הקבוצה מבירת הנגב תחל בהכנות לקראת סלביה פראג. אבוקסיס יודיע: לא מתכוון לעסוק בנבחרת עד תום הקמפיין

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע צפויה לחדש מחר (שני) אחר הצהריים את אימוניה, לאחר שבמשרד הבריאות דרשו בדיקה שלילית נוספת – שלישית במספר, אותה ביצעו הערב כל אנשי המועדון שנמצאו שליליים בשתי הבדיקות הקודמות.

‏עד שיחזור צוות האימון של הקבוצה הבוגרת, צוות האימון ממחלקת הנוער יעביר את האימונים הקרובים: המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שרון אביטן, מנהל המחלקה, פלג חמדי ומאמן הכושר, שי שטרית. בנוסף, ילווה את השחקנים הפיזיולוג של הקבוצה הבוגרת, אורי אבולעפיה.

בנושא אחר, מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס צפוי להודיע בקרוב כי אין בכוונתו לעסוק בענייני נבחרת ישראל עד תום קמפיין ליגת האומות. בבאר שבע, שכפי שנחשף כאן עוד לפני ההעפלה לשלב הבתים מתכוונים להציע לאבוקסיס הארכת חוזה לשנתיים נוספות, מודעים לעובדה כי למאמן יהיה ביקוש גם בנבחרת, אולם בשלב זה אבוקסיס מעדיף לשמור על פרופיל נמוך, גם מתוך לקחים שהופקו מהפעם הקודמת בה החליטה ועדת האיתור לבחור בוילי רוטנשטיינר, שלא הצליח להעפיל ליורו דרך משחקי הפלייאוף של ליגת האומות.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

עד כה נדבקו בנגיף המנכ"ל אסי רחמים, המאמן יוסי אבוקסיס וכן אנשי הצוות המקצועי ועוזריו מאור מליקסון, אליניב ברדה, מיכאל ברוש, אודי בן שמחון ומאמן השוערים גילי בן נחום. השחקנים שנדבקו הם: אוהד לויטה, רז רחמים, לואי טאהא, ז'וסואה, מריאנו בריירו, נועם גמון, איתן רצון, אילאי מדמון ודוד קלטינס. לויטה אמור לפתוח בשער, אלא אם תהיה לו מניעה פיזית לעשות כן, משום שחלק מחולי הקורונה חשים עייפים לאחר שהם יוצאים מימי הבידוד. כך או כך, רז רחמים שייצא מבידוד לפני המשחק, יהיה בכוננות.

הלילה נערכה שיחה בין הצוות המקצועי לניהולי, בה הוחלט למנות צוות מקצועי שידריך את הקבוצה לקראת המשחק מול סלביה פראג, כשעד המשחק אמורים כל הנדבקים לחזור לאימונים. בתקווה שלא יהיו נדבקים חדשים, כל הסגל אמור להיות מוכן למשחק בניס בשבוע שאחרי. אורי אבולעפיה, שאחראי על נושא הצ'יפים, אמור להיות אחד משני האנשים שידריכו את הקבוצה. מאמן הנוער יוסי טוויל, או מנהל מחלקת הנוער שרון אביטן, עשויים להצטרף.

לויטה. יהיה מוכן לסלביה פראג? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי