שבוע גורלי לשועה, טוואטחה יחתום בקרוב

טאלב טוואטחה , ירדן שועה | עידן סלם/מאור אלקסלסי

מתח בסביבתו של החלוץ: "קשה לראות אותו נשאר במכבי חיפה". הירוקים המריאו הבוקר למחנה אימונים בן שמונה ימים בסרביה, ג'וש כהן סובל מזיהום במרפק שמאל ונשאר בישראל. טוואטחה צפוי להשלים את מעברו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה הבוקר למחנה אימונים בן שמונה ימים בסרביה. במועדון המתינו בסבלנות להחלטה לגבי החזרה לאימונים, ועד ליום חמישי עוד היו אלה שקיוו לחזור לפעילות כבר היום בישראל, אך לאחר שהבינו כי הסגר יימשך עד יום רביעי, החליטו בתיאום עם הרשויות בישראל ומנהלת הליגה לצאת למחנה אימונים בחו"ל בכדי לחזור לפעילות באופן מיידי, וצפויים לערוך מספר משחקי אימון במחנה.

בקיץ האחרון הירוקים ערכו את מחנה האימונים שלהם בכפר גלים, ובקבוצה שמחו לנצל את ההזדמנות 'לפצות' ולחזק את הצד המקצועי, אך גם החברתי במועדון. למחנה צורפו מספר שחקני קבוצת הנוער, ביניהם טימו מוזי המבטיח והחלוץ סתיו נחמני, שנמצא עם הקבוצה הבוגרת מפתיחת העונה. בצוות המקצועי מקווים לעבוד על התיאום של הזרים האחרונים שהצטרפו כמו הבלם בוגדאן פלאניץ והחלוץ גודסוואי דוניו.

הירוקים יצאו למחנה ללא שחקני הנבחרת הבוגרת וגם ללא יהב גורפינקל שנמצא עם הנבחרת הצעירה. מי שעוד לא יצא הוא ג'וש כהן. השוער שסובל מזיהום במרפק שמאל, זקוק לטיפול אנטיביוטי ומנוחה וצפוי להצטרף לקבוצה בהמשך השבוע. מאידך, השוער עומרי גלזר יצא עם הקבוצה ועשוי להיות חלק מהסגל עד למועד ההעברות בחודש ינואר.

ניקיטה רוקאביצה | מכבי חיפה, האתר הרשמי
ברק בכר | מכבי חיפה, האתר הרשמי
יובל אשכנזי, דולב חזיזה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מאידך מי שלא יצא עם הקבוצה הוא החלוץ ירדן שועה, שביחד עם סוכנו דודו דהאן ביקש להישאר בישראל כדי להמשיך במשא ומתן מול בית"ר בירושלים. שועה עצמו מאוד רוצה לעבור לבירה, אך חוגג אינו מוכן לשלם את דמי ההעברה שדורשים הירוקים, ואופציית ההשאלה לבני יהודה עדיין על הפרק. גם בסביבתו של החלוץ מבינים את גודל השעה: "מדובר בשבוע קריטי, ככל שהזמן חולף האופציות נעלמות. קשה לראות את ירדן נשאר בחיפה אחרי כל מה שקרה, בימים הקרובים כולם יצטרכו לקבל החלטה סופית בנושא".

במקביל, בקבוצה ישלימו השבוע באופן סופי את צירופו של טאלב טוואטחה למועדון. בכרמל סגרו את רוב פרטי החוזה מול המגן השמאלי, שיחתום לשלוש שנים לאחר שיחלים מנגיף הקורונה, וכעת נותרו עוד מספר 'קשיים טכניים' קטנים בלבד מול לודוגורץ בדרך לחתימה הרשמית.

טוואטחה
טאלב טוואטחה. חוזר לקבוצת נעוריו | צילום: עידן סלם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי