התקדמות בין בית"ר ירושלים לירדן שועה: "השכר לא יהווה מכשול"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי חיפה התפשר ועשוי להרוויח סביב 150 אלף דולר. אם המתווה המוצע בין המועדונים, לרכישת 65 אחוז, לא יעבור - לחוגג יוצע לרכוש אחוזים נמוכים יותר תמורת הפחתת המחיר

(גודל טקסט)

התקדמות בעסקת העברתו של ירדן שועה ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים. אתמול (ראשון) נערכו שיחות נוספות עם נציגו של החלוץ, דודו דהאן, במטרה להגיע להבנות בעניין שכרו – שועה עצמו סירב להצעה של 120 אלף דולר, אבל בין הצדדים חלה התקרבות אתמול לאחר שהחלוץ הביע נכונות להתגמש ושכרו עשוי לנוע סביב 150 אלף דולר.

"השכר לא יהווה מכשול, מה שחשוב הוא העסקה בין המועדונים", אמרו בסביבתו של השחקן.
בנוגע לעסקה בין המועדונים, כזכור – מדובר על רכישת 65 אחוז מהכרטיס (60 אחוז מחיפה, 5 אחוז מהשחקן) תמורת 800-850 אלף יורו, אולם על הפרק עלתה אפשרות, שכרגע פחות ריאלית מבחינת חוגג, לפיה הוא ישלם סכום נמוך יותר, כ-700 אלף, תמורת 50-60 אחוז מהכרטיס, כשמכבי חיפה תשאיר אצלה עשרה אחוזים ממנו.

בעסקה עם בני יהודה נקבע כי מחירו של שועה יהיה 1.4 מיליון יורו, אולם חיפה טרם העבירה 200 אלף יורו נוספים עבור 20 אחוז נוספים מהכרטיס. מקורבים לעסקה ניסו אתמול לקשור את שמו של אנטואן קונטה לעסקה כזאת ולהעבירו למכבי חיפה, אך לא ברור האם עסקה כזאת אפשרית והמועדונים עדיין לא דנו בעניין הזה.

היום, כאמור, יימשכו השיחות בין הצדדים. בסביבתו של שועה הבהירו אתמול שהוא רוצה מאוד במעבר הזה. המגן שי קונסטנטין מתאמן עם שועה באופן קבוע והשניים נחשבים לחברים קרובים מאוד. אתמול העלה המגן פוסט שרמז על המעבר שבדרך.

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי