יחזור לליגת העל? בני יהודה גיששה אצל ניסו אביטן

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

אברמוב שוהה בחו"ל ועד שישוב לא מתכוונים במועדון לקדם מינוי מחליף לאלישע שעזב במפתיע, אך לספורט1 נודע שנוצר קשר ראשוני עם המאמן שהדריך בעונה שעברה את הפועל ת"א ורעננה. וגם: ארגון האוהדים נגד דן מורי

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי עזיבתו המפתיעה של אלישע לוי, בני יהודה מחפשת את האיש הבא שלה על בקווים. מכיוון שגם כך הליגה מושבתת ואימונים לא נערכים לפחות עד יום רביעי, הכתומים לוקחים כרגע את הזמן, שכן הבעלים ברק אברמוב נמצא בימים אלו בחו"ל ורק כאשר הוא יחזור ההנהלה תיקח צעד קדימה ותיסגר על המאמן הבא.

בינתיים, לספורט1 נודע שבני יהודה יצרה קשר ראשוני עם ניסו אביטן דרך סוכנו, גלעד קצב. כאמור, לא מדובר בהצעה כזו או אחרת וטרם נערכה פגישה – ורק כאשר אברמוב יגיע לישראל אמורה להיערך פגישה בין הצדדים. מלבד אביטן, גם אופיר חיים, בני בן זקן ומסאי דגו נמצאים בין המועמדים, וההנהלה תיפגש גם עם המועמדים הנוספים שהיא רואה לנכון חוץ מניסו.

כידוע, אביטן עשה קסמים עם הפועל חדרה כשהעלה אותה מהליגה הלאומית לליגת העל עם סיום עונת 2017/18, ובעונתו הראשונה בליגה הבכירה השיג דבר ענק ביחס למועדון, שכולם ניבאו לו ירידה – הגיע לפלייאוף העליון ועד לחצי גמר גביע המדינה. לאחר שעזב את החדרתים אימן לתקופות קצרות את הפועל תל אביב והפועל רעננה, אך לא הצליח לשחזר את התקופה הטובה בחדרה וכשל בתפקידו בשני המועדונים.

ניסו אביטן
ניסו אביטן בבלומפילד. ישוב כמאמן בני יהודה? | דני מרון

ארגון אוהדי בני יהודה נגד דן מורי

ארגון אוהדי בני יהודה, 'Lions Army', פרסם היום הודעה חריפה נגד קפטן הקבוצה, הבלם דן מורי, אשר פועל ללא הרף ברשתות החברתיות להחזרת הכדורגל ואף הגיע להפגנה שנערכה במוצאי שבת בתל אביב ובה הניף שלט עליו נכתב "תחזירו לנו את הכדורגל". בטוויטר צייץ מורי: "מחר מתחילים שבוע שלישי ללא ספורט – לא נתפס ומנותק. מקווים לבשורות טובות וממתינים בסבלנות אך לא בשקט".

"מבחינתנו אתה לא מייצג את בני יהודה ואתה כבר לא הקפטן", נכתב בין היתר בהודעה מטעם הארגון, שהמשיך ותקף את הבלם: "באת להפגין נגד האיסור לשחק כדורגל? נראה לנו שהתבלבלת בדרך להפגנה והגעת למקום של שונאי ישראל. זה שהלכת להפגין על הכדורגל זה לא אומר שאתה צריך לחזק ולייצג את השמאל ולהיות חלק מהם בהפגנה. אנחנו גאים בהיותנו ימנים ומאמינים בדרך של בנימין נתניהו".

הפוסט המלא שפרסם ארגון אוהדי בני יהודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי