המשפט של קונטה ב-26 בינואר: "הקורבן סובל מנכות קבועה"

אנטואן קונטה | דני מרון

ארבע שנים לאחר שתקף תלמיד תיכון באמצעות אלת בייסבול והכניס אותו לקומה לזמן מה, נודע כי המגן של בית"ר ירושלים יעמוד בפני שופט בריימס בעוד כשלושה חודשים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) בכלי התקשורת בצרפת, נקבע תאריך למשפט של אנטואן קונטה מבית"ר ירושלים. ארבע שנים לאחר שהכה תלמיד תיכון באמצעות אלת בייסבול ונעצר על ידי משטרת צרפת, הבוקר התברר כי המגן הימני שהושעה בזמנו מקבוצתו ובהמשך נאלץ לעזוב את הליגה הצרפתית, קיבל זימון למשפט פלילי והוא יתייצב מול שופט בריימס ב-26 בינואר 2021.

על פי הדיווחים, הקורבן התערב במהלך ויכוח בטונים גבוהים במיוחד בין קונטה לאשתו מול ביתו של השחקן בעיר ריימס. בתגובה, הכדורגלן הצרפתי חבט בראשו בעוצמה באמצעות אלת בייסבול. המותקף, ליאם ז'אן שמו, פונה באמבולנס לבית החולים עם פגיעת ראש קשה ובשלבים מסוימים היה בקומה. עוד נכתב כי בעקבות המקרה הוא סובל מנכות קבועה אשר כוללת בעיות קשב ושמיעה וחוסר תחושה בידו השמאלית.

בעבר התראיין המותקף לתקשורת הצרפתית. "החלקתי בסקייטבורד בשכונה עם כמה חברים ופתאום שמעתי אישה בוכה וצורחת. שמעתי דלת נטרקת בעוצמה וניגשתי לשם. ראיתי בחורה נדחפת מהבית שלה, ממש נזרקת החוצה ומועדת. הפגנתי נוכחות, כדי שיראו אותי ואולי יפסיקו. קונטה הסתובב ושאל: 'מה אתה מחפש כאן?', העליב וזרק כמה קללות. ראיתי שהוא עצבני והלכתי לכיוון החברים שלי, רציתי להתקשר למשטרה. הוא יצא לפתע עם אלת בייסבול וגז מדמיע. עמדתי, הוא התקדם לעברי, נתן לי מכה אחת לרגל ואז לראש. נפלתי. כשפתחתי עיניים, הוא עמד מעליי וצעק: 'תזדיין'".

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | עדי אבישי

לאחר החקירה הראשונית אמרו חוקריו בתקשורת כי "הוא אמר שהוא נגעל מעצמו ורק רוצה לכפר". האירוע הזה הוביל בסופו של דבר את קונטה לעבור לשחק בישראל. התחנה הבאה שלו הייתה כאמור בית"ר ירושלים ורבים טענו כי לולא האירוע הזה, המגן היה משחק עד היום בליגה הצרפתית הראשונה.

ומה קורה איתו כיום? קונטה אמור להגיע לישראל בסוף השבוע, לאחר שלא הצליח למצוא קבוצה באירופה וחלון ההעברות נסגר. בסביבתו של השחקן פסלו תחילה אפשרות להישאר בבירת ישראל, אך השחקן מבין שכרגע אין לו ברירה והוא מחויב להגיע לאימונים שייפתחו ביום רביעי. בית"ר אישרה למגן להגיע בסוף השבוע לארץ. ייתכן והשחקן יעזוב בסופו של דבר רק בחודש ינואר את המועדון.

כזכור, בחודש מאי השנה נחשף בספורט1 כי נרשם פיצוץ בין קונטה לבין בית"ר ירושלים, זאת על רקע כספי ביטוח שהגיעו לחשבון הבנק שלו, במקום לחשבון של בית"ר ירושלים. בית"ר דרשה ממנו להחזיר אז כ-200 אלף שקל, אולם השחקן סירב ובמועדון החליטו לקזז 100 אלף שקל משכרו, כשקיזוז הנוסף היה אמור להתבצע במשכורת שהופקדה בחשבונו של השחקן שלשום.

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי