אחי נצרת דרשה פיצוי על ברקוביץ', בני יהודה הגיבה: "מכתב מיותר"

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

המועדון מהלאומית פנה להתאחדות, למנהלת ולבקרה התקציבית אחרי שהמאמן עזב אותם לטובת הכתומים: "הפרת הסכם", התגובה של הקבוצה משכונת התקווה לא איחרה להגיע: "לא נפל פגם". ברקוביץ' נפרד מהשחקנים בהודעה

(גודל טקסט)

בני יהודה הפתיעה אמש (שני) כאשר הודיעה על מינויו של ניר ברקוביץ' למאמן הקבוצה, אולם מהמהלך הופתעה גם קבוצתו של המאמן, מכבי אחי נצרת מהליגה לאומית שכלל לא עודכנה על עזיבתו לטובת הכתומים.

כבר אתמול פרסמנו כי אחי נצרת תדרוש פיצוי מבני יהודה עבור התרת חוזהו של המאמן ובמכתב שנשלח היום רשמית לבני יהודה על ידי עורך דין איל יפה נכתב כך: "למרשתי הסכם תקף עם המאמן ניר ברקוביץ', הנמצא כיום בהסכמתו בחל"ת. מרשתי נדהימה מהפרסומים ומהודעתו הטלפונית הלקונית של מר ברקוביץ' אתמול קרוב לחצות. העובדה שמרשתי למדה מהתקשורת וטלפונית ממר ברקוביץ' על כך שחתמתם לכאורה על הסכם, מעידה על אובדן דרך, על הפרת כל דין ועל התנהגות לא ראויה ובזויה כלפי קבוצה קטנה יותר".

עוד נכתב בשם אחי נצרת: "בהתנהגות קבוצת בני יהודה, בכל הכבוד, יש גם משום גרם הפרת חוזה על החומרה שבדבר תוך שימוש 'בכוח הכסף' ובזוי ולעג כלפי קבוצה קטנה יותר. מבחינת מרשתי ועל כן עותק ממכתבי מועבר גם להתאחדות, למנהלת ולבקרה, המאמן הפר הסכם בבוטות, בחוצפה וביודעין תוך קבלת גיבוי מבני יהודה השותפה למהלך בלתי חוקי זה.

"בני יהודה שותפה מלאה להפרות בוטות אלה. אם המאמן מבקש להשתחרר מההסכם עם מרשתי, יתכבד ניר ברקוביץ' ויפנה כמתחייב וגם על בני יהודה לנהוג כך ולקבל את הסכמת מרשתי, שכמובן כרוכה בפיצוי כנהוג וכמקובל. ההתאחדות והבקרה נדרשים שלא להכיר ולא לאשר את העסקתו של ניר ברקוביץ' על ידי בני יהודה. מרשתי גם שומרת על זכותה לתבוע את מלוא נזקיה בגין התנהלותכם".

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

בני יהודה מיהרה להגיב ושללה את טענות אחי נצרת: "לאחר בדיקות מול הגורמים הרלוונטים, נמצא שלא נפל כל פגם בסיכום העקרוני שהושג אתמול בין מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב ובין ניר ברקוביץ'. כידוע, ברקוביץ' הוצא לחל"ת באופן חד צדדי על ידי מועדון הכדורגל מכבי אחי נצרת. על פי חוק מעמדו של עובד שהוצא לחל"ת כפוי הוא כשל מתפטר בדין מפוטר והוא רשאי להתפרנס ולמצוא לעצמו עבודה אחרת במהלך תקופה זו, כל זאת בכפוף לעובדה שאותו עובד מודיע למעביד שלו שאינו רוצה לחזור למקום העבודה".

"למיטב ידיעתה של בני יהודה תל אביב כך בדיוק פעל ניר ברקוביץ' כלפי מועדון הכדורגל מכבי אחי נצרת (כפי שהם בעצמם כותבים במכתב המיותר שהעבירו לרשותנו). חשוב להבהיר שאנו מכבדים מאוד את מועדון הכדורגל מכבי אחי נצרת ועובדיו וכמובן שאין לנו ולא הייתה לנו שום כוונה או רצון לבזות ובטח שלא להתנהג בצורה יהירה, כלשונם".

בהמשך לתשובתה של בני יהודה, באחי נצרת חידדו את טענותיהם ואמרו: "ניר ברקוביץ' הוצא לחל"ת בהסכמתו ב-25.9 ועל כן פעולתו בלתי חוקית, מהווה הפרת הסכם מפורשת ובטוחני שהבקרה התקציבית לא תאשר את ההסכם שלו עם בני יהודה כאשר יש הסכם תקף עם אחי נצרת".

במקביל, ניר ברקוביץ' ממשיך בשלו ושלח היום לשחקני אחי נצרת את ההודעה הבאה: "והיי חברים, רציתי להגיד לכם תודה רבה על הכל. היה לי כיף לעבוד איתכם ומקווה שניפגש בליגת העל. אוהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי