אורוש ניקוליץ' בדרך חזרה למכבי ת"א? "מוד חייתי מהשבוע הבא"

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הסרבי, שהוקפא על ידי מכבי תל אביב בעונה שעברה ומאז לא נרשם בהתאחדות ולא לליגה האירופית, רמז על חזרה לפעילות. במועדון עשויים לערוך בדיקות קורונה לשחקני הנבחרות לפני חזרתם לאימונים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, ביום חמישי הבא באצטדיון בלומפילד נגד קרבאח האזרית, וככל שעוברים הימים עוד ועוד שחקנים שבים לאימונים מלאים.

בסך הכל 12 שחקני מכבי תל אביב נדבקו בקורונה לאורך השבועות האחרונים, אך מרביתם כבר שבו לפעילות והאחרונים שצריכים לשוב לאימונים קבוצתיים הם אופיר דוידזאדה ודן ביטון, שמתאמנים בנפרד בקריית שלום ועובדים בעיקר על כושר לקראת חזרתם לפעילות מלאה. השניים נחשבים בספק למשחק הקרוב, אך בקבוצה יעשו את כל המאמצים כדי להכשירם לקרבאח.

מאימוני מכבי תל אביב כמובן גם נעדרים ששת שחקני הנבחרות, אילון אלמוג מהנבחרת הצעירה, אייל גולסה, איתן טיבי, שרן ייני, מאור קנדיל ועדן קארצב שבמועדון יצטרכו לקבל בקרוב החלטה אם להמתין עם חזרתם לאימונים עד אשר יעברו בדיקות קורונה פרטיות במסגרת המועדון.

ינסו להכשירם. ביטון ודוידזאדה | מכבי תל אביב, רשמי

שחקן נוסף שנעדר מהמסגרת הקבוצתית הוא הסרבי אורוש ניקוליץ', שהוקפא במאי האחרון ומאז לא נרשם בחזרה על ידי הקבוצה. הסרבי ממשיך להתאמן מחוץ למסגרת הקבוצה ועורך אימוני כושר אישיים, אולם בחודש שעבר טען המאמן גאורגיוס דוניס שהסרבי צפוי לשוב לכשירות תוך מספר שבועות והקשר העלה אתמול באינסטגרם תמונה שמרמזת על התאוששותו מהפציעה: "מוד חיידתי מהשבוע הבא". יש לציין שבמועדון טוענים שאין שינוי במצבו של הקשר.

הקשר הדרום אפריקאי הצעיר, רוואן הומאן שחתם בשנה שעברה והושאל לבית"ר תל אביב/בת ים, מתאמן עם הקבוצה מהלאומית באימוני "זום" ומיד עם חזרת הקבוצה לפעילות יצטרף לאימוניה לקראת חזרת הליגה הלאומית.

אורוש ניקוליץ' | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אורוש ניקוליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי