"חיממו את אבו יונס על שביט": הסיבה להתפטרות מאמן בני סכנין

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

היו"ר הטיח האשמות קשות, המאמן עזב מיידית וגם ניסיון השחקנים לשכנע אותו לחזור בו כשל: כך בדיקות רפואיות של קשר הרכש הובילו לזעזוע. וגם: בלבול ולוי לא ממהרים לקחת את התפקיד, שמותיהם של חיים ואביטן עלו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

רק לפני שנתיים, בעונת הירידה לליגה הלאומית, החליפה בני סכנין לא פחות משישה מאמנים. העונה, כך זה נראה בינתיים, היא עלולה לשבור את השיא. אתמול (רביעי) התפטר המאמן אלדד שביט, שהחליט לעזוב בעקבות שיחה קשה בינו לבין היו"ר מוחמד אבו יונס.

בבני סכנין מספרים שהייתה שיחה קשה בין הצדדים, אות לסיום מלוקות רבות בשבועות האחרונים. מתברר כי במוקד הייתה המחלוקת על שחקן הרכש, אלן אנג'י, שלא קיבל את האישור הרפואי להירשם לליגה הישראלית.

הקשר הליברי סובל מבעיה בלבו, אך הוא שיחק בעונה שעברה בליגה השוויצרית ושם עם אותה בעיה קיבל את האישור להשתתף במשחקי קבוצתו – אך בכל הבדיקות שעשה בישראל זה לא עבד והדבר גרם לזעם והתפתח לאותו עימות, כשמקורבים מספרים כי שביט טען שלא ייתכן שלא ידע מוקדם יותר על אותן בדיקות והתעקש לצרפו.

אבו יונס. המאמן ציפה ליחס אחר | מאור אלקסלסי

אבו יונס הוציא את אשר על לבו בשיחה עם שביט והמאמן עצמו הופתע מהביקורת של היו"ר וניסה להרגיעו, אך האחרון המשיך לתקוף עד ששביט הבהיר: "אני עוזב". גורמים אחרים בהנהלה וביניהם המנכ"ל, חאלד דוכי, עוד ניסה להרגיע את הרוחות, אבל המאמן היה נחוש בדעתו ואמר: "מהשיחה הזאת כבר לא הייתה דרך חזרה. יש לי כבוד כמאמן ובטח בסכנין אחרי מה שעשינו בשנה שעברה וציפיתי ליחס אחר לבטח במקרה כזה".

גורם בסכנין התייחס לאירוע ואמר: "מישהו חימם את אבו יונס והוא התפרץ על שביט". אגב, השחקנים שהיו בהלם מהתפטרות המאמן ניסו גם כן לשכנעו לחזור בו. בינתיים, אנג'י עצמו צפוי לעזוב את ישראל והמאמן החדש יצטרך למצוא זר אחר.

כעת במועדון נערכים לקראת שיחות למינוי מאמן החדש. תחילה עלו שמותיהם של אלישע לוי ומרקו בלבול, אך נראה כי השניים לא ימהרו לקחת את התפקיד ופרט אליהם עלו גם שמותיהם של אופיר חיים וניסו אביטן. חלק מאוהדי הקבוצה גם קראו למנות את אמן סקציה נס ציונה, אורי גוטמן.

ניסו אביטן
ניסו אביטן. שמו עלה בסכנין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי