אבוקסיס יחזור לאימונים רק בראשון, אופטימיות לגבי ז'וסואה

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

המאמן היה אמור לשוב במהלך סוף השבוע הקרוב, אך יצטרף לתחילת ההכנות למשחק נגד סלביה פראג בפתיחת הליגה האירופית. במועדון רוצים לבדוק שהפורטוגלי נמצא בכושר ולא סובל מעייפות, אך בכל מקרה הוא נרשם בסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בעוד שבוע בדיוק תגיע סלביה פראג לישראל (22.10) ותתמודד מול הפועל באר שבע במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית. היום (חמישי) נודע כי המאמן יוסי אבוקסיס, שהיה אמור לצאת מבידוד ולחזור לאימוני הקבוצה כבר בסוף השבוע הקרוב, ישוב רק ביום ראשון ולמעשה יחזור באימון ההכנה הראשון למפגש נגד הצ'כים.

בינתיים, אנשי הצוות המקצועי החלופי, אורי אבלועפיה ושרון אביטן, ממשיכים להדריך את אימוני הקבוצה, כאשר הצוות הראשון מעורב מרחוק בכל מהלך. בנושא הסגל, קיים סימן שאלה גדול סביב שיתופו של ז'וסואה.

הקשר אמנם צפוי לסיים את הבידוד לפני המשחק נגד סלביה, אך יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בנדבק האחרון מבין השחקנים, במועדון רוצים לראות שהוא חזר ללא סימני עייפות, וכן לבחון שהוא אכן נמצא בכושר מספיק טוב על מנת לקחת חלק במשחק. רק במהלך השבוע הבא יתברר האם הפורטוגלי ישחק ובמועדון מביעים אופטימיות בהקשר הזה. בכל מקרה, הוא רשום בסגל.

ז'וסואה. סימן שאלה לגבי שיתופו נגד סלביה פראג | מאור אלקסלסי

מספר שחקנים נוספים עתידים לצאת מבידוד, אבל בשורות הפועל ב"ש ממתינים לאישור מרופא הקבוצה, על מנת שהדרומיים יוכלו להחזירם לאימונים, בהתאם לנהלים שקבע משרד הבריאות. בינתיים, הבלם לואי טאהא שכבר יצא מבידוד, לא מצטרף בשלב זה לאימוני הקבוצה, משום שהוא ינחת רק מחר בישראל, לאחר שהות ארוכה בסקוטלנד. דוד קלטינס ואיתן רצון אמורים להצטרף לאימון מחר לאחר שהורשו לצאת מהבידוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי