בית"ר הציעה לרכוש 75% מכרטיסו של שועה, בני יהודה סירבה

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

לאחר שהחלוץ סגר את מרבית תנאיו קבוצה מהבירה, בשלב זה הוא ממתין לאור ירוק מצד הכתומים. חוגג מעוניין לשלם על אחוזים גבוהים יותר מכרטיסו, תמורת 850 אלף יורו. בקבוצה מהשכונה רוצים להישאר עם 30%

(גודל טקסט)

לאחר שסגר את מרבית תנאיו בבית"ר ירושלים לעונה הקרובה, ירדן שועה מחכה בשלב זה לסיכום בין הקבוצה מהבירה למכבי חיפה ובני יהודה. כעת מתברר שהכתומים טרם אישרו את מתווה העסקה שהוצע, ונראה שהם סלע המחלוקת היחיד שנותר לקראת החתימה.

לפי המתווה הראשוני שהוצע, בית"ר הייתה אמורה לשלם כ-850 אלף יורו על החלוץ, זאת תמורת 65% מכרטיס השחקן שלו. אלא שכעת הבעלים משה חוגג מעוניין לרכוש 75% מכרטיסו, שלצורך זה שועה או בני יהודה יהיו צריכים לוותר על 10% מהנתח שלהם בעסקה.

כזכור, מכבי חיפה רכשה בעבר 60% מהכרטיס של החלוץ, והיא התחייבה לרכוש 5% נוספים בשנתיים הקרובות, ולהעביר כ-100 אלף יורו לבני יהודה בשל כך. הירוקים טרם ביצעו את הרכישה הזו, ולכן בשכונה צריכים להסכים למהלך, ולקבל פיצוי של 100 אלף יורו תמורת העברת האחוזים הללו.

משה חוגג
חוגג. מעוניין לרכוש 75% מכרטיסט של שועה | מאור אלקסלסי

בשלב זה, ברק אברמוב דורש להישאר עם 30% שלו, ולכן הוא לא מאשר מתן פיצוי תמורת החזקת אחוזים נמוכים יותר. בשבוע שעבר פורסם כי שועה סגר את רוב תנאיו בבית"ר, לאחר שדחה הצעה של 120 אלף דולר לעונה, ונראה שאם יושלם המעבר השחקן ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה.

בנושא אחר, יו"ר ראש המועדון אלי אוחנה סיפק ראיון נרחב למגזין "בית"ריסט", ובו הוא התייחס למשבר הקורונה, הצעדים האחרונים בהם נקט המועדון ועל העונה שבפתח. "צריך להסתכל על הנקודה הרחבה ואיך המדינה מתנהלת. אם כולם היו בסגר ואף אחד לא היה יכול ללכת לעבודה, גם הספורטאים לא היו שונים בעניין הזה" אמר אוחנה על הקורונה.

"נאבקנו כדי לשכנע שהדברים מוטעים וזה מה שהמנהלת אמרה. בית"ר הובילה את המאבק הזה וצריך לתת קרדיט גדול לבעלים משה חוגג על החזרה לאימונים. חזרנו קצת מאוחר ממה שחשבנו אך עצם זה שחזרנו והליגה בפתח – מוכיח שהמאבק היה מוצלח".

אלי אוחנה
אוחנה. "נאבקנו כדי לשכנע שהדברים מוטעים וזה מה שהמנהלת אמרה" | לירון מולדובן

הצעדים האחרונים שנקט המועדון: "אני יודע שעשינו כמה צעדים לא פופולריים כמו התרת חוזרים, כמו בקשה משחקנים לעבור לקבוצות אחרות לאור המצב הכלכלי. יש מתווה של האוצר שאסור לסטות ממנו, אנו חייבים לעמוד בו על מנת לקבל את הכספים שמגיעים לנו, אי אפשר שזה ייפול על בעלי הבית".

הקבוצה: "יש לנו סגל טוב ומאוזן, הקבוצה חזקה, אני מאמין שנהיה קבוצה אטרקטיבית. יכול להיות שנצטרך לצרף עוג שחקן או שניים. יש לי תחושה שהעונה הזו תהיה מפתיעה מבחינת בית"ר".

הגעגוע לאוהדים: "אני מקבל מאות שיחות של אוהדים והודעות. הכדורגל מאוד חסר להם, זה כמו לצחצח שיניים בבוקר עבורם. הכדורגל יכול להשכיח לאנשים את הצרות, את הדאגות ונותן כמה שעות לברוח. לכן גם כולם מבקשים שהכדורגל יחזור. אני מקווה שבקרוב הליגה תחזור ויראו את הגיבורים האלה מהטלוויזיה".

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי