ירדן שועה עבר לבית"ר ירושלים תמורת 1.4 מיליון יורו

ירדן שועה ירדן שועה | בית"ר ירושלים
ירדן שועה עם משה חוגג ירדן שועה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

החלוץ נפרד ממכבי חיפה וירוויח כ-150 אלף דולר בבירה בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת: "זמן להתרכז בכדורגל", אמר. חוגג כתב לו: "ילד, אנחנו נתמוך בך". בני יהודה תקבל כ-200 אלף יורו מדמי ההעברה

(גודל טקסט)

נמצא המתווה להעברתו של ירדן שועה לבית"ר ירושלים. שעה קלה לפני כניסת השבת, הודיעה בית"ר ירושלים על סיכום רשמי לצירופו של חלוץ מכבי חיפה, שעבורו ישלם משה חוגג 1.4 מיליון יורו תמורת 100 אחוזים מהכרטיס וכך נסללה הדרך והשחקן סיכם רשמית לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

כחלק מהסיכום ולבקשת חלוץ לבצע פריסת התשלומים, בית"ר תפצה את בני יהודה בסכום של 200 אלף יורו ואילו מכבי חיפה תקבל את היתרה – 1.2 מיליון יורו. עם זאת, ישנה גם אפשרות שאחד משחקני בית"ר ירושלים יעבור לבני יהודה.

ירדן שועה אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אני שמח מאוד על המעבר לקבוצה מפוארת כמו בית"ר ירושלים. זהו מעבר מרגש מבחינתי וזה לא סוד שרציתי להגיע לכאן לכל אורך התקופה האחרונה. אני מחכה כבר להתחיל את האימונים ובעיקר להגיע ולפגוש את הקהל בצהוב שחור ובתקווה להגיע לכמה שיותר הישגים. אחרי המשא ומתן הארוך, עכשיו הגיע הזמן להתרכז בכדורגל. יאללה בית"ר!"

הבעלים משה חוגג כתב לשועה באינסטגרם: "שום דבר טוב לא בא בקלות. יש לך הרבה מה להוכיח. ילד, אנחנו נתמוך, שיהיה בהצלחה. שבת שלום בית"ר".

ירדן שועה עם משה חוגג
ירדן שועה ומשה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

כפי שפרסמנו, בטרם חוגג הגיש הצעה על מלוא כרטיס השחקן, חלוץ מכבי חיפה הסכים לוותר על ה-10% בהם הוא מחזיק בכרטיסו, ואחרי שסיכם לפני מספר ימים את תנאיו (כ-150 אלף דולר לעונה), הושלמה העסקה והפכה לרשמית.

המו"מ ארך תקופה ארוכה לאור העובדה שהזהובים מחזיקים ב-30% מכרטיס השחקן של שועה ומכבי חיפה אמורה לשלם להם 100 אלף יורו עבור חמישה אחוזים נוספים העונה. תחילה בית"ר התעניינה ברכישת 75% מהכרטיס ולאחר מכן ניסתה לרכוש 60% כדי לתת לחלוץ שכר גבוה יותר בתמורה לוויתור על חלקו בכרטיס.

סוכנו של השחקן דודו דהאן ניסה למצוא נוסחת פשרה שתהיה מקובלת על הצדדים. אחת האפשרויות שעלתה היא מעבר ללא תמורה של אור זהבי לבני יהודה, כדי שזו תוותר על חמישה אחוז מהכרטיס, אך השחקן היה חייב להסכים למעבר כזה. מלבד הבלם, לבית"ר יש גם את דן איינבינדר ששכרו גבוה יחסית ואת דיוגו ורסקה, אשר במועדון מנסים להיפטר מחוזהו ויגישו לו הצעת פשרה נוספת – פיצוי תמורת עזיבה. שלומי אזולאי מחפש קבוצה בארץ או בחו"ל, וגם שמו עלה בשכונת התקווה כמועמד.

ירדן שועה. מעתה בצהוב-שחור | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי