ב"ש אישרה: אבוקסיס יחזור בראשון, השחקנים ייבדקו שוב בשלישי

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

במועדון הודיעו רשמית כי המאמן שיצא מבידוד לא יגיע לאימון סוף השבוע. טאהא יוכל להצטרף לאימונים, ז'וסואה עדיין בספק לסלביה פראג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שהוחלט שיוסי אבוקסיס שיצא מבידוד לא יגיע לאימוני הפועל באר שבע בסוף השבוע אלא רק ביום ראשון, כפי שפרסמנו אתמול (חמישי), המועדון מבירת הנגב הודיע היום רשמית כי המאמן אכן יחזור בתחילת השבוע. בינתיים, הקבוצה ממשיכה להחזיר את השחקנים באופן הדרגתי לאימונים. לואי טאהא חזר מסקוטלנד ויכול לשוב להתאמן, כשמלבדו גם דוד קלטינס ואיתן רצון חזרו לאימונים כזכור.

באר שבע הודיעה כי אחרוני השחקנים ואנשי הצוות שנדבקו בנגיף הקורונה צפויים לחזור לאימונים עד יום שני הקרוב. במועדון טוענים כי כולם מרגישים טוב והם ללא סימפטומים. במועדון יבצעו בדיקות רפואיות ואומדן כושר גופני. ביום שלישי תערוך הקבוצה בדיקות לכל אנשי המועדון.

מהמועדון נמסר: "החזרה לאימונים תתבצע תחת בקרה של הצוות הרפואי והצוות המקצועי, כדי להבטיח את שלומם של השחקנים. רופא המועדון מלווה באופן צמוד את חזרת כל אחד מאנשי הצוות/השחקנים לפעילות, לאחר קבלת אישורים מתאימים ממשרד הבריאות". כזכור, אתמול התברר שז'וסואה עדיין בספק למשחק ורק לאחר בדיקת מאמץ יתברר האם הוא יוכל לשחק.

לואי טאהא | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי