שביט עשוי לחזור לאמן את בני סכנין לאחר שיחה עם אבו יונס

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

יומיים אחרי התפטרותו כתוצאה מההאשמות קשות שהטיח בו היו"ר על רצונו לצרף את הקשר אנג'י שלא עבר את הבדיקות הרפואיות, השניים שוחחו והחליטו כי יקבלו החלטה סופית ביממה הקרובה. שחקנים בקבוצה ביקשו להחזירו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

האם מאמן בני סכנין שהתפטר מתפקידו רק ביום רביעי האחרון, אלדד שביט, בדרך חזרה להוביל את הקבוצה? יו"ר המועדון, מוחמד אבו יונס שלמעשה התפרצות שלו על המאמן הובילה לפרידה, שוחח היום (שישי) עם שביט בתיווכו של המנכ"ל חאלד דוכי, בניסיון ליישר את ההדורים.

במהלך השיחה היום, התנצל היו"ר על דבריו הקשים והסביר כי התקשה להבין כיצד הגיע לקבוצה השחקן אלן אנג'י, שסובל מבעיות רפואיות קשות. שביט מצדו טען כי מבחינתו היה אחראי רק על הצד המקצועי ולבטח לא ידע על כך ולראיה העובדה שאותו קשר שיחק בשנה שעבר במדי גראסהופרס בליגה שוויצרית.

עוד לפני השיחה בין המאמן לחברי ההנהלה, פנו מספר שחקנים בכירים לאבו יונס וביקשו ממנו להחזיר את שביט. "זה המאמן שהציל אותנו שנה שעברה וראוי להיות כאן גם העונה", אמר הערב אחד השחקנים. בסיום הפגישה נקבע כי השניים ישוחחו פעם נוספת ביממה הקרובה ויקבלו החלטה משותפת בנושא. עוד לפני כן פנו גורמים בבני סכנין למרקו בלבול והציעו לו חוזה לשלוש שנים, אבל האחרון סירב.

בהודעה רשמית אישרה בני סכנין את הפרטים: "ביוזמתו של חאלד קסום, התקיימה היום פגישת פיוס בין היו"ר אבו יונס והמאמן אלדד שביט. הפגישה התמקדה בפיוס ברמה האישית ושמירת הכבוד ההדדי ובהבהרות במישור המקצועי ובניית הסגל. עם יצירת אווירת פיוס התחזקה אפשרות המשכיות משותפת, על כן
נבדקת האפשרות של הנהלת המועדון להמשיך ולמסור בידיו של אלדד את שרביט המועדון ברמה המקצועית, אינטרס המועדון והמשך דרכו הוא המתווה היחידי אשר עומד בפני ראש המועדון וחבריו להנהלה".

מוחמד אבו יונס
אבו יונס. יקשיב לבקשת השחקנים? | מאור אלקסלסי

כאמור, המאמן התפטר ביום רביעי מהקבוצה וזאת לאחר שיחה קשה בינו לבין אבו יונס במהלכה האחרון האשים אותו על שהנחית את אנג'י, שסובל מבעיות רפואיות וכלל לא יכול לחתום בקבוצה. הקשר הליברי הגיע עם קוצב לב ולאחר מספר בדיקות לא קיבל את האישור לחתום, דבר שגרם לסערה בסופה יו"ר סכנין הטיח האשמות קשות נגד המאמן. אנג'י עצמו צפוי לעזוב את ישראל וסכנין בכל מקרה תחפש קשר אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי