בעקבות המאבק: הנהלת הפועל ת"א תיזום שיחה מול השחקנים

שחקני הפועל תל אביב. מתיחות עם ההנהלה |

במועדון רוצים להרגיע את הסערה ועשויים להשיב לשחקנים חלק מכספי הקיצוץ ולנהל מו"מ נוסף על מנת למצוא פתרון. למרות חזרתו הצפויה לאימונים, בוזגלו מחוץ לתוכניות המקצועיות בשלב זה. ומה לגבי רכש?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל חזרת הקבוצות המקצועניות לאימונים ולקראת שובה של ליגת העל, עוברים בהפועל תל אביב ימים סוערים. שחקני הקבוצה עוסקים במאבק נגד הבעלים לאור נושא הקיצוץ בשכרם וההוצאה לחל"ת, בעוד גם בהנהלה ישנן אי הסכמות. בסביבת המועדון נטען כי לבעלים אין המשאבים הכלכליים כדי ליצור אווירה רגועה במועדון ולמרות הרצון הטוב, הם אינם רוצים להוביל את האדומים להתרסקות כספית נוספת.

גורם במועדון אמר: "נושא מכירת המועדון אינו מתקדם ואין אופק כלכלי על המדף גם מאיחוד האמירויות. במהלך השנה הבאה נושא החובות לשחקנים שתבעו את המועדון יעלה דרך פיפ"א ואופ"א ואסור לא להיות מוכנים".

כזכור, הפועל תל אביב נמצאת בעיצומו של הליך משפטי ובהנהלה מבינים כי מאבק השחקנים רק גורם למחאת האוהדים להמשיך. לכן על פי המסתמן, הכוונה היא ליזום שיחה בין השחקנים, להם יובטח חלק מכספי הקיצוץ ולקיים מו"מ למציאת פתרון למשבר.  

מחר (ראשון) הקשר מאור בוזגלו אמור לחזור לאימונים, בהתאם להחלטה בבוררות המתנהלת בין המועדון לשחקן. עם זאת, הקשר לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הפועל תל אביב בשלב זה. יחד עם זאת, למועדון יהיה קשה לצרף שחקן בכיר נוסף, בשל המצב הכלכלי.

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי