בצל הקורונה: בית"ר מנסה לארגן משחק אימון מול כפר סבא

אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

הירושלמים פנו לירוקים ומנסים לסגור משחק אימון ברביעי בכפוף להנחיות, בו אמור לשחק שועה. החלוץ לא יגיע לאימון בראשון, לאחר שנותרו פרטים אחרונים לקראת החתימה הסופית. צפוי להתאמן בשני או בשלישי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל הקורונה ולקראת חידוש הליגה בעוד כשבועיים, בית"ר ירושלים מנסה לארגן משחק אימון שייערך ביום רביעי, מול הפועל כפר סבא. המועדון כבר פנה לירוקים במטרה לסגור משחק כזה באיצטדיון לויטה, אבל הנושא ייסגר בכפוף לאישור משרד הבריאות.

החלוץ החדש ירדן שועה לא יוכל להתאמן מחר (ראשון). הסיבה לכך היא שהחוזה עדיין לא נחתם ונותרו פרטים אחרונים כדי להכריז על העסקה באופן סופי. ההערכה היא שהשחקן יגיע לאימון ביום שני, או לכל המאוחר ביום שלישי. לפני האימון הוא צפוי לערוך שיחה עם צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה.

הדרך של שועה לבית"ר לא הייתה פשוטה. כזכור, בשישי בבוקר התברר כי השחקן ויתר על עשרה אחוזים בהם הוא מחזיק כדי לחתום בבית וגן, כשהוא עשה גם ויתור משמעותי על שכרו. חוגג ישלם את הכסף בפריסת תשלומים במשך שנתיים ובסביבתו מעריכים כי יימכר הרבה לפני לאירופה בסכום גבוה יותר. סוכנו, דודו דהאן, יעשה מאמצים לשווק אותו עוד בקיץ הבא לאירופה, אבל קודם לכן הוא יצטרך להוכיח את עצמו בקבוצה, כשהוא יודע שמצפה לו תחרות לא פשוטה על חולצת ההרכב.

ירדן שועה עם משה חוגג
ירדן שועה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

בנוסף, אוראל דגני ואיתמר ניצן, שהיו עם נבחרת ישראל בסלובקיה, לא ייקחו חלק באימון הקבוצה מחר. הצמד יעבור בדיקת קורונה לפני חזרתם, כחלק מהליך שגרתי. אגב, ההחלטה התקבלה עוד לפני שנודע שערן זהבי חיובי לנגיף הקורונה.

בעניין אחר, במועדון הבהירו שרז טוויזר מהפועל עכו, שהוזכר כמועמד לקבוצה, לא ישחק בקבוצה העונה. טוויזר התאמן בבית"ר בתחילת העונה ומאז נמשכים המגעים לצירופו, אולם הוחלט כי בשלב זה הוא יושאל לקבוצה אחרת בתקווה שבעתיד יחזור מנוסה יותר ויהיה חלק מהסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי