מוטי שועה: "היה ברור שירדן לא ממשיך במכבי חיפה"

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

החלוץ שקיבל מענק על שערים ובישולים לא התאמן הבוקר עם בית"ר, גורם לקראת השיחה עם המאמנים: "הם לא יתנו לו לבוא עם מאה טון על הגב". נסגרו משחקי אימון נגד כפ"ס וכפר שלם, בכפוף לאישורים. הצעת פשרה לוורדסקה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כבר מספר חודשים שבבית"ר ירושלים ממתינים לרגע הזה שבו ירדן שועה יעלה לאימון הבכורה שלו בבית וגן, אבל בבירה ימתינו עד מחר. ירדן שועה טרם חתם בבירה נכון להבוקר ב-08:00, ועל כן לא נטל חלק באימון. עם זאת, הוא הגיע מאוחר יותר לשיחה עם צמד המאמנים, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ולאחר מכן גם חתם רשמית על חוזהו בקבוצה.

בבית"ר ירושלים ציינו כי השניים מעולם לא התנגדו להגעתו של שועה. כפי שפורסם כאן, במועדון החליטו כי החלוץ יגיע לבית וגן רק בתנאי שתיערך שיחה עם המאמנים, בה יובהר לו מה מצפים ממנו מבחינה חברתית וכן על המשמעויות של הפרת הקוד האתי בקבוצה.

"מי שמכיר את דראפיץ' וברדה יודע שהם לא מייחסים חשיבות לכל ההייפ סביב ירדן. הם רואים אותו כעוד שחקן שבא לחזק את הסגל, אבל הוא לא העיקר, אלא הקבוצה. מצד שני, הם לא יתנו לו ליפול ולבוא עם משקל של מאה טון על הגב", אמר גורם בקבוצה.

לשועה, אגב, יהיה גם מענק על שערים ובישולים בקבוצה ובמטרה תהיה למכור אותו כבר בקיץ הבא לאירופה, כשדודו דהאן התבקש לעבוד על הנושא הזה כבר אחרי החלון בינואר.

ירדן שועה חותם בבית"ר לצד דודו דהאן
שועה חותם על החוזה. מענקים גם על שערים ובישולים | בית"ר ירושלים, רשמי

אביו של החלוץ, מוטי שועה, ששמע בתקופה האחרונה כי בנו עשוי להישאר עד ינואר בירוק, אמר: "תמיד רציתי שירדן ישחק בבית"ר ירושלים. אחרי מה שקרה עם האוהדים בחיפה, היה ברור שהוא לא ממשיך".

בבית"ר ממשיכים לעקוב אחר קצב ההדבקה בליגה. העובדה שיוג'ין אנסה מקריית שמונה ושניר טליאס מהפועל חיפה נדבקו, מעוררת חששות רבים בקרב השחקנים שאם ההדבקה תימשך, משרד הבריאות יתערב וידחה את פתיחת העונה.

בסוף השבוע פנתה הקבוצה להפועל כפר סבא וביקשה לקיים משחק אימון בלוויטה ביום רביעי. הצדדים סגרו על קיום המשחק, אלא שבינתייים פנתה גם כפר שלם לבית"ר והציעה לקיים משחק ביום שישי, שפרטיו נסגרו הלילה. כל זה יקרה באישור משרד הבריאות והמנהלת כמובן ובהנחה שאף אחד משחקני הקבוצות לא יידבק. בבית"ר טוענים כי הפרטים סוכמו, אך נראה כי במנהלת יבחנו את הנושא רק לאחר קבלת הפרטים.

אחד השחקנים אמר הלילה: "כמובן שצריך לשדר אופטימיות, אבל הכי חשוב זה להיזהר. איך אוחנה אמר לנו? בוחנים אותנו מקרוב ומחפשים. אסור לנו ליפול כאן". שי קונסטנטין יעלה לאימון הבוקר עם הספרה 7 על גבו. הסיבה: חנן ממן עזב והוא ביקש לחזור למספר הישן שלו.

קונסטנטין. יחכה לשועה עם הספרה 7 על הגב | מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שלא יגיע לאימון הוא אנטואן קונטה. הוא ינחת רק היום ויצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר, לאחר בידוד. דיוגו ורדסקה קיבל הצעת פשרה תמורת עזיבה מיידית ואם יסכים, הוא עשוי לעזוב כבר השבוע את בית"ר ירושלים. מנגד, במועדון לוחצים רק את אור זהבי לעזוב וייתכן שאחד מהם יישאר עד ינואר בכל מקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי