הסכסוך הסתיים: הפועל ת"א חזרה בה ולא תוציא את השחקנים לחל"ת

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

לאחר פגישה בין זאב גרינברג לנציגי ארגון השחקנים, הנהלת האדומים שינתה את החלטתה, תבטל את היציאה לחופשה ואת הקיצוץ של משכורת ספטמבר. מחר ההסכם אמור להיחתם רשמית. הבוררות עם בוזגלו תימשך רק בינואר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שבה היום (ראשון) לאימונים, ולאחר שהשחקנים הכריזו על סכסוך עבודה כתוצאה מהוצאתם לחופשה ללא תשלום והקיצוץ שנעשה להם בשכר חלק מחודש ספטמבר בהליך לא חוקי לטענתם ובאופן חד צדדי ומבזה לדבריהם – לספורט1 נודע לראשונה שההנהלה חזרה בה היום מהחלטתה.

אחרי הצהריים נערכה פגישה בין נציגי ארגון השחקנים (ניר אלון ומושיקו מושיאלוף), שהיוו את נציגי שחקני הפועל ת"א, לבין זאב גרינברג, אחד מבעלי האדומים. לאחר פגישה ממצה, מסתמן כי הסתיים הסכסוך בין הצדדים. הקבוצה לא תוציא את השחקנים לחל"ת ולא תקצץ להם את משכורת חודש ספטמבר. מחר אמורה להתקיים הפגישה שבה הצדדים יחתמו בנוכחות עורכי הדין על ההסכמה, ובכך תימנע שביתת השחקנים שתוכננה להתקיים לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים בעוד כשבועיים. גם נושא בית הדין לעבודה יירד מהפרק.

בתום הפגישה עדכנו המשתתפים את נציגי שחקני הפועל תל אביב בזום וקיבלו את אישורם לקדם את המתווה של ההסכם הקיבוצי עם הארגון וההסתדרות. רק אחרי קבלת הנתונים הכלכליים ובכפוף להצבעת השחקנים, מחר, יינתן אישור להסכם, כאמור.

זאב גרינברג, ניר אלון, מושיקו מישאלוף | ארגון השחקנים

ניר אלון ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "אנחנו מצפים מהנהלת הפועל ת"א לבטל בהקדם את החל"ת. לגבי הסדר התשלומים נוכל להתקדם אחר כך. המטרה שלנו לסיים את הסכסוך בלי שביתה ועם תשלום השכר המלא לשחקנים".

מושיקו מישאלוף מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל: "השחקנים ואנחנו מבקשים את המגיע להם. לא ניתן לפגוע בשכר ואנחנו מחוייבים ונחושים למנוע את הוצאת השחקנים לחל"ת. מקווים שנסיים בהצלחה בהקדם את המתווה המוצע".

עוד בטרם ההסכם, המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני הקפידו לקיים שיחות עם השחקנים, במטרה לעשות את ההפרדה מסכסוך העובדה עליו הכריזו ולנסות לקיים חזרה מקצוענית לאימונים לקראת חידוש העונה בעוד כשבועיים. האדומים, שפתחו את העונה עם שני הפסדים, יקיימו ביום שלישי משחק אימון נגד בני יהודה בשכונת התקווה (בשעה 16:30). זה יהיה משחק הכנה ראשון מאז חזרת הקבוצה לאימונים.

שחקני הפועל תל אביב. מתיחות עם ההנהלה |

לאימון היום הגיע גם מאור בוזגלו, שבהחלטת הבורר עמיאל תגר ישוב לפעילות הקבוצה כארבעה חודשים אחרי ששוחרר על ידי המועדון והחליט לתבוע את הקבוצה וראשיה בשני מיליון שקלים.

לספורט1 נודע כעת כי המשך הבוררות תהיה רק בינואר 2021, כך שבוזגלו המתאושש גם בימים אלה מפציעה יתאמן עם הקבוצה לפחות עד אז. למרות זאת, הוא אינו בוכניות המקצועיות ולא אמור לשחק בחודשים אלה.

מאור בוזגלו
בוזגלו. יתאמן עד ינואר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי