סגל בפוסט נוקב: "המגע והחגיגות תוך כדי אימונים ומשחקים – חייב להיפסק"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

אחרי חזרת האימונים ולפני שובה של ליגת העל, בעלי מכבי נתניה העביר מסר חד וברור: "שיטת ה"סמוך" ו"לי זה לא יקרה" ו"אל תדאג", שכל כך מאפיינת אותנו כישראלים, צריכה להיכנס להקפאה עמוקה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שהקבוצות הורשו לשוב לאימונים ולקראת חזרת ליגת העל לפעילות בסוף אוקטובר, בעלי מכבי נתניה אייל סגל פרסם הבוקר (ראשון) פוסט נוקב בעמוד הפייסבוק שלו ודרש מכולם להישמע להנחיות. "שיטת ה"סמוך" ו"לי זה לא יקרה" ו"אל תדאג", שכל כך מאפיינת אותנו כישראלים, צריכה להיכנס להקפאה עמוקה. עמידה בנהלים ובהנחיות ובעיקר מתן זכות הובלה לגורם אחד בלבד, המנהלת לכדורגל והעומדים בראשה, זו הדרך היחידה שאיתה ניתן לשמר את הכדורגל המקצועני", כתב סגל.

סגל המשיך: "כל המאלתרים, היזמים, החוגגים במסיבות בתוך הקפסולה הקבוצתית, ובעיקר אלו המאפשרים כניסת אוהדים לאימונים ומשחקים, יגרמו במוקדם או במאוחר להפסקה נוספת של העונה, דבר אשר יעמיד בסימן שאלה גדול, את פעילותם של לא מעט מועדונים.

"העוסקים בספורט מקצועני בכלל ובכדורגל בפרט, זוכים לעסוק ולהתפרנס מתחביבם ואהבת נעוריהם, בניגוד לרוב הנמנים על עולם התעסוקה. הזכות הזו שאנו נהנים ממנה, כוללת לא מעט חובות לאורך כל תקופת העיסוק ומחייבת שבעתיים, בתקופה הקורונה המאתגרת. היא דורשת התנהלות מקצוענית מצד אחד והקפדה על כל הדרישות, ההנחיות, הנהלים ואף יותר, כי עתיד המקצוע ועבודת כל העוסקים במלאכה, תלויה בכל אחד מאיתנו, מהשחקנים והצוות המקצועי ועד המעטפת הרפואית והמנהלתית.

"הערבות ההדדית בין כל השחקנים ואנשי הצוות בקבוצות השונות, הלכה למעשה, חייבת להיות לחם חוקנו בתקופה הלא קצרה הנראית לעין. אין מקום ליוזמות אישיות ולהשתתפות באירועים חברתיים או משפחתיים וכל חובבי הרשת חייבים להצניע לכת, גם בפרסום וגם בתיעוד האישי והקבוצתי. המגע והחגיגות תוך כדי אימונים ומשחקים, שהפיל לא מעט "חללים" עד היום, חייב להיפסק", סיכם סגל.

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בנושא אחר: הבלם אקינסלה אקיניימי עדיין לא חזר לאימונים מלאים זכר לפציעתו ועורך אימונים חלקיים בלבד. המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' שב אתמול לישראל וכבר היום חזר לאימוני הקבוצה. בנתניה מעוניינים לערוך ניסוי כלים לקראת חזרת הליגה וכבר תיאמו שני משחקי אימון: ביום שלישי מול מכבי פתח תקווה באצטדיון בנתניה ובסוף השבוע הקרוב באותו אצטדיון מול הפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי