בא לבירה בחור חדש: ירדן שועה חתם בבית"ר וקיבל את המספר 20

ירדן שועה
ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

החלוץ סיים את דרכו במכבי חיפה, ערך סיור בבית וגן, סיפר על הרצון להשאיר את התקופה בכרמל מאחוריו והצטרף לקבוצה המסקרנת של משה חוגג, במדיה הוא יערוך מחר את אימון הבכורה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הסיכום הרשמי שהושג בין המועדונים ביום שישי האחרון, היום (ראשון) העסקה הושלמה באופן סופי. ירדן שועה סיים את דרכו במכבי חיפה וחתם רשמית לשלוש שנים בבית"ר ירושלים עם אופציה לעונה רביעית. החלוץ קיבל את המספר 20 וכבר מחר הוא יערוך את אימון הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה.

כידוע, חוגג ישלם 1.4 מיליון יורו תמורת 100 אחוזים מהכרטיס וכך נסללה הדרך להשלמת העסקה. בית"ר תפצה את בני יהודה בסכום של 200 אלף יורו ואילו מכבי חיפה תקבל את היתרה – 1.2 מיליון יורו. עם זאת, ישנה גם אפשרות שאחד משחקני בית"ר ירושלים יעבור בסופו של דבר לבני יהודה.

עם הרבה התרגשות על פניו ובאווירה מיוחדת, הגיע היום שועה, אל מתחם האימונים בבית וגן. שועה, שכאמור סיכם את תנאיו במועדון ביום שישי בפגישה עם משה חוגג וסוכנו דודו דהאן, ערך סיור ביחד עם אנשי הקבוצה, סיפר על הרצון שלו לעלות אל המגרש בבית וגן ובעיקר על הרצון להשאיר את התקופה האחרונה מאחוריו.

ירדן שועה חותם בבית"ר לצד דודו דהאן
ירדן שועה חותם בבית"ר לצד דודו דהאן | בית"ר ירושלים, רשמי

שועה נפגש תחילה עם המנכ"ל, מוני ברוש, ומשם הגיע לצילומים לקראת סרטון שנעשה עבורו לחברי בית"ריסט ויפורסם במהלך השבוע. החלוץ פגש את מאיר הרוש, מדד את הבגדים שיתאימו לקראת האימון, וקיבל גם הסברים על התמונות במועדון, שחקני עבר, ואפילו ניסיון "לפצח" את הקשר הירושלמי של שועה ומאיר הרוש.

לאחר שסיים את העניינים הפורמליים, נכנס שועה לשיחה עם יו"ר המועדון, אלי אוחנה, ולפני החתימה על ההסכם, השניים דיברו על הרצון של השחקן להראות את היכולות בעיקר על המגרש. אוחנה איחל לו בהצלחה. שועה עוד לא פגש את חבריו, כיוון שאימון הקבוצה הבוקר התקיים הבוקר במגרש השני.

ירדן שועה
ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי
ירדן שועה עם אלי אוחנה
ירדן שועה עם אלי אוחנה | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי