מכבי פ"ת ונתניה ארגנו משחק אימון, המנהלת ביטלה

שחקני מכבי פתח תקווה | דני מרון

לאחר שפורסם כי המלאבסים והיהלומים ייפגשו בשלישי למשחק ההכנה, המנהלת הודיעה לקבוצות כי אין לכך אישור וההתמודדות ירדה מהפרק. משעלי, שהגיע בקיץ, עשוי לעזוב את הסגל של לוזון בקרוב

(גודל טקסט)

הבלבול בקרב קבוצות ליגת העל חוגג. מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה תכננו לקיים מחר (שלישי) משחק אימון ביניהן, ולמעשה להיות קבוצות הראשונות מליגת העל שחוזרות לדשא. לאחר הפרסום בספורט1, במנהלת הליגות פנו לקבוצות והבהירו להן כי לא ניתן לקיים משחקי אימון, ועל כך ההתמודדות בוטלה.

עוד לפני ההודעה של המננלת, בשורות המלאבסים הבהירו כי ישנו ניסיון להשיג את אישור משרד הבריאות לקיום המשחק, כאשר בנתניה טוענים כי אף גורם לא פנה לגבי איסור לקיום המשחק. לפי הוראות משרד הבריאות, יש צורך באישור על מנת לקיים משחק שכזה, אך התכנון בקרב הקבוצות היא לשחק בכל מקרה.

פ"ת אף הודיעה לשחקניה להתייצב בשעה 9:00 בבוקר במתחם האימונים בנתניה ואילו היהלומים זימנו את השחקנים לשעה 8:00 בבוקר, כשבמקרה שלהם יתקיים אימון הקבוצה.

ארויו. יעבור לחוד? | לירון מולדובן

המאמן גיא לוזון תכנן לשחקנים שני אימונים היום, אך ביטל את אימון הבוקר לאחר משחק אימון פנימי שנערך אמש ובמהלכו שחקן ההתקפה הפנמי, עבדיאל ארויו תורגל כחלוץ ולא כשחקן כנף, כאשר נראה שהמאמן שוקל לבצע הסבה בתפקידו.

לאור זאת והעובדה שגם תאי בריבו ואור אינברום מתופקדים כחלוצים, כשברקע גם הניסיון של המלאבסים לחפש חלוץ זר, מי שעשוי לעזוב הוא החלוץ אליאור משעלי שהגיע בקיץ ממ.ס אשדוד אחרי עונה נהדרת כמושאל באום אל פאחם ולאחר מכן ברמת השרון מליגה הלאומית.

האחרון קיבל מסרים בימים האחרונים על כך שאולי כדאי לו לחפש קבוצה שתקלוט אותו. אמנם במועדון הבהירו מנגד כי משעלי לא שוחרר מהקבוצה בשלב זה וכרגע אינו רשאי לעזוב, אך התפתחויות עשויות להתרחש בנושא בימים הקרובים ולא מן הנמנע שבסופו של דבר הוא יקבל את האישור לעזוב ולא ימשיך.

משעלי נגד אשדוד. בדרך החוצה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי