חשש בהפועל חיפה: קייס גאנם נפצע בברך ויעבור MRI

קייס גאנם מול מתן בלטקסה. במועדון חושבים שהשאלתו הכרחית | דני מרון

לפני שהספיק לערוך הופעת בכורה, החלוץ שהצטרף לפני כשבועיים מהפועל באר שבע נפגע באימון וייבדק בקרוב בתקווה שתישלל אפשרות של פציעה שתוביל להיעדרות ארוכה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עוד לפני שהספיק לערוך הופעת בכורה במדי הפועל חיפה, קייס גאנם, שהגיע מהפועל באר שבע בקול תרועה רמה, מדאיג את אנשי המועדון לאחר שאתמול (ראשון) נפצע בברכו במהלך האימון. החלוץ יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI ובמועדון מקווים שזו לא פציעה מסובכת. כידוע, רק ביום חמישי האחרון ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה לאחר שהושאל מבירת הנגב וכבר קיים חשש מהיעדרות ארוכה.

כזכור, הקבוצה של חיים סילבס, שפתחה את העונה עם נקודה בשני מחזורי הפתיחה (רשמה הפסד דרמטי נגד בית"ר ירושלים ובהמשך סיימה בתיקו 1:1 נגד הפועל קריית שמונה, תפגוש בשבת הבאה (31.10) את מכבי פתח תקווה במשחק חוץ.

בקבוצה קיוו להתחיל מחנה אימון בארץ, אך נאלצו לדחות אותו בעקבות הידבקותו של שניר טליאס בקורונה ועד כה כל בדיקות הקורונה שנערכו במועדון לשחקנים ולצוות חזרו שליליות. בדיקה נוספת תיערך כבר מחר ותתבצע גם בדיקה שלישית בסוף השבוע, מה שאולי יוביל לקיום מחנה בשבוע הבא.

במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה קשה | הפועל חיפה, רשמי

מעבר לכך, במועדון ממשיכים בחיפוש אחר מגן שמאלי נוסף וקשר התקפי. בעמדת המגן השמאלי מעוניין מאמן הקבוצה, חיים סילבס, בשחקן היריבה העירונית יהב גורפינקל, אך האחרון טרם קיבל את אישור מכבי חיפה לעבור בהשאלה. חנן ממן עדיין המועמד המוביל לחזק את החלק ההתקפי, אבל נכון לרגע זה לא הוצעה לשחקן הצעה רשמית וזאת למרות שיחות שנעשו מול השחקן גם על ידי סילבס וגם על ידי הבעלים יואב כץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי