גבריאל תמאש חשף: "באיירן מינכן רצתה אותי"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הבלם התראיין ברומניה וסיפר: "היו שיחות כשהייתי צעיר, אך הן לא הבשילו". עוד גילה כי רצה לעבור לעכו כשדניאל סטנצ'יו אימן אותה, ועל בעיות המשמעת אמר: "נראה לכם שמסי ורונאלדו הולכים לישון ב-22:00 כל יום?"

(גודל טקסט)

אין ספק שגבריאל תמאש הוא אחד השחקנים הכי צבעוניים שנחתו בישראל בשנים האחרונות, וגם אחד השנויים במחלוקת. בזמן שהוא מתאושש מפציעה בברכו, הבלם הרומני שעבר הקיץ מאסטרה ג'יורג'יו לאוניברסיטטאה קלוז' התראיין לאתר "פנאטיק" במולדתו וסיפק גילוי מפתיע מאוד: באיירן מינכן רצתה אותו.

תמאש בן ה-37 נשאל האם יש משהו שהוא מתחרט עליו בקריירה והשיב: "אני לא חושב שאם הייתי עושה משהו אחרת הייתי מגיע יותר גבוה. מה זה אומר בכלל יותר גבוה? פרמיירליג? מה יש מעל הפרמיירליג, ספרד? גם שם הייתי".

כשהמראיין הזכיר לשחקן כי בזמנו היו שמועות על התעניינות ממנצ'סטר יונייטד בו, הוא סיפר: "לא יודע לגבי הצעה ממנצ'סטר יונייטד, אבל היה משהו עם באיירן מינכן באיזשהו שלב. לא זוכר מתי בדיוק, אבל הייתי צעיר יותר, שיחקתי אז בנבחרת רומניה ואמרו לי שבאיירן מתעניינת בי. היו שיחות, אבל הן לא הבשילו".

גבריאל תמאש
תמאש. מהצבעוניים ששיחקו בישראל | ערן לוף

ההחלטה של תמאש לחתום בקבוצתו הנוכחית, בה משחק גם עידן גולן, נבעה בעיקר מכך שהמנהל המקצועי שלה הוא דניאל סטנצ'יו שביצע את אותו התפקיד בהפועל עכו בעבר. הבלם חשף גם כי בזמנו ניסה לעבור לקבוצה של בן ארצו: "בגלל ששנינו היינו בישראל, הבטחתי לו שמתישהו אבוא לשחק בקבוצה שלו. בילינו המון זמן יחד בישראל. אמרתי לו שאעשה כל מה שאני יכול כדי לבוא אליו לעכו, אבל בסופה של אותה עונה הקבוצה שלו ירדה ליגה ודניאל עזב את ישראל".

בנוסף, תמאש התייחס גם לטענות כי חוסר הרצינות שלו מנע ממנו לעשות קריירה מרשימה יותר: "זה פשוט מטופש", אמר, "אתם באמת חושבים שאם לא איכנס למיטה ב-22:00 בכל לילה אני אחמיץ משחק? מה זה אומר יותר יותר רצינות? אתה רציני כשאתה עולה על המגרש, או באימון. זה מה שזה אומר. מישהו מבטיח שאם תלך לישון מוקדם אתה תשחק פי שתיים יותר טוב? מישהו חושב שמסי או רונאלדו הולכים לישון ב-22:00 כל יום? זה לא קשור בכלל, זו התעסקות בטפל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי