כץ: "שחקנים טובים לא יכולים למצוא קבוצות בגלל משרד האוצר"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה, שניסה להחיתם את חנן ממן, תקף: "נכפה עלינו תקציב מאוד נמוך מהאוצר, שלא קיים את ההבטחה שלו לגבי רשת הביטחון". הבחירות בארה"ב: "מקווה שלא תהיה מכת מוות לדמוקרטיה, ישראל עלולה לחטוף"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

האזינו לראיון המלא

בעוד שהכדורגל הישראלי צפוי לחזור כבר ביום שבת הקרוב, הפועל חיפה תתארח אצל מכבי פתח תקווה בשבוע שלאחר מכן (31.10), והערב (שני) הבעלים יואב כץ התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על הבעיה שנוצרה עקב ההגבלות של משרד האוצר, כמו גם האכזבה מאי קבלת רשת הביטחון.

"הפועל חיפה עומדת לפני משחק נגד מכבי פ"ת בעוד כשבועיים, ואני מקווה שבאמת יהיו משחקים" אמר כץ והוסיף: "כל היו-יו הזה, כן-לא, כן-לא, אפשר לשחק, אי אפשר לשחק, אפשר לצאת למחנה אימונים, אי אפשר לצאת פתאום, מאוד מקשה. אי אפשר לתכנן שום דבר כשכל יום יש לך הוראה אחרת ממוסד אחר".

"יכול להיות שהם צודקים, אני לא אומר שלא, אבל זה מאוד מאוד קשה. אני מקווה שתהיה ליגה ותהיה המשכיות. אחרת, אם ליגה מתחילה ואז מפסיקה כל הזמן את הפעילות שלה, אין לה ערך ספורטיבי". בהמשך נשאל הבעלים לגבי הרצון שלו להחתים את חנן ממן והבהיר: "נכפה עלינו תקציב ממשרד האוצר ואם אתה רוצה או לא רוצה, אתה לא יכול לחרוג מהגבולות שלו".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

"הם בעצם אומרים לך – אם אתה לא תלך לפי ההוראות שנתתי לך, אנחנו מבטלים לך את כל רשת הביטחון שהובטחה. אגב, יש קבוצות שמקיימות את כל ההוראות עד כה והאוצר לא עומד במה שהוא התחייב אליו. זו אי ודאות אחד גדולה. מצד אחד מבטיחים, ומצד שני לא מקיימים. זה גורם לשחקנים טובים לא למצוא קבוצות כי נכפה תקציב מאוד נמוך".

בנוסף, בעלי הפועל חיפה הוא אזרח ארצות הברית ואף מתגורר בבירה וושינגטון. על הבחירות המתקרבות סיפר: "אני לא יודע איך העיתונות תגיב על כל שהבן של ביידן מקבל מיליוני דולרים על זה שהוא משתמש בהשפעה של האבא. עדיין זה לא נגמר. גופי התקשורת בארה"ב כגון CBS, CNN, ABC וכו' – בדרך כלל היו אובייקטיבים. היום, 95% מהעיתונות, מהרדיו ומהטלוויזיה הם אנטי-טראמפ".

"זה לא שהם אוהבים את ביידן כל כך, היו יותר שונאים את טראמפ. לכן השחיתויות האלה שמגלים עכשיו, כולל זה שה-FBI וה-CIA ריגלו אחרי טראמפ בזמן שהוא היה מועמד ואחר כך בזמן שהוא כבר היה נשיא, זה לא מתבטא בכלל בעיתונות. ובארץ אפילו לא יודעים את זה. בגלל אני משתמש במילים קיצונית – מותה של הדמוקרטיה – אבל זה בהחלט יכול להיות".

דונלד טראמפ | Drew Angerer/Getty Images

"מקווה שאחרי ה-4.11 לא יהיה יום אבל. העסקים הקטנים יפסידו, האזרח הקטן יפסיד. מי שינצחו יהיו חברות ההייטק. מבחינת ישראל זה בכלל יהיה איום ונורא כי המוסלמים והשמאל בארה"ב מתגברים יותר ויותר, וזה שני דברים שהם אנטי-ישראל. זו פעם ראשונה בתולדות המפלגה הדמוקרטית שלא הזכירו את ישראל פעם אחת אפילו. לי אישית יהיה קשה לעזוב את ארה"ב כי אני מושקע כאן בהרבה, אבל ישראלים רבים קמים והולכים. לעסקים הקטנים אין יותר מה לעשות בארצות הברית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי