במכבי חיפה זועמים: מכבי ת"א תשחק באירופה, לנו אסור משחקי אימון

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים כועסים על ביטול משחקי האימון שקבעו מול נוף הגליל ועכו לפני החזרה לליגה לקראת משחק העונה מול האלופה. הקבוצה צפויה לוותר על צירוף שחקן נוסף להתקפה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה אתמול (שני) לישראל אחרי מחנה אימונים של תשעה ימים בסרביה, ומחר תמשיך את הכנותיה בארץ לקראת החזרה לליגה. ואיזו חזרה לליגה מצפה לירוקים – היישר למשחק העונה מול מכבי תל אביב, אשר ייערך ביום שני הבא (2 בנובמבר).

הקבוצה מהכרמל קבעה שני משחקי אימון, מול הפועל נוף הגליל ביום שישי ומול הפועל עכו ביום שני הקרוב. עם זאת, בשלב זה משרד הבריאות אוסר על קיום משחקי אימון והדבר עלול לפגוע בהכנות של החיפאים לחזרה למשחקים הרשמיים.

במועדון הלינו: "לא יכול להיות שקבוצות שמשחקות באירופה יקבלו אפשרות להיות בכושר משחק ושאר הקבוצות ייפגעו", אמר גורם בקבוצה. "אם מותר לשחק משחקי ליגה אז למה לאסור משחקי אימון? עוד החלטה מוזרה ולא הגיונית". עם זאת, במכבי חיפה מאמינים שבקרוב ההחלטה תשתנה ותיפתר בעזרת מנהלת הליגה.

שחקני מכבי חיפה | האתר הרשמי של מכבי חיפה

לקראת המשחק מול האלופה מכבי ת"א, ג'וש כהן עדיין לא חזר לאימונים מלאים. השוער החל לערוך אימונים אישיים עוד לפני היציאה למחנה האימונים בסרביה בשל זיהום במרפק, ובמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק מול האלופה.

בנוגע לחיזוק אפשרי, ברק בכר יחליט בימים הקרובים האם הוא מעוניין לצרף שחקן נוסף ואחרון בחלון ההעברות הקרוב לחלק הקדמי, אשר ייפתח בשבוע הבא ויתפרס על פני 11 ימים. ההערכה היא כי המאמן יוותר בשלב זה על שחקן נוסף, כאשר התקפת מכבי חיפה כוללת כרגע את ניקיטה רוקאביצה, סתיו נחמני, יהאב אל עביד וגודסוואי דוניו.

בנושא ירדן שועה, שערך היום את אימון הבכורה שלו בבית"ר ירושלים, הירוקים מקווים לסיים מולו את ההתנהלות ולחתום סופית על העסקה. כפי שפרסמנו, במועדון דורשים מהחלוץ להחזיר את המעניק שקיבל לפני קצת יותר מחודש בהתאם לחוזהו – ורק לאחר מכן יחתמו על מעברו לבירה.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי