אוהדי סכנין פנו להנהלה: תחזירו את מהראן ראדי

הקהל של הקבוצה מהמגזר פועל להשבת הקשר, שהצטיין אשתקד ולא חתם על חוזה חדש בגלל פערים כספיים. אביטן העביר אימון בכורה והבהיר לשחקניו: "העונה הזו חשובה לקריירה שלי"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה לדרך חדשה תחת המאמן הטרי ניסו אביטן, שהעביר אתמול (שני) את אימון הבכורה שלו וערך עם השחקנים שיחת היכרות. המאמן, שתפס את מקומו של אלדד שביט שהתפטר על רקע שיחה עם יושב הראש מוחמד אבו יונס, אמר לחניכיו: "אני מאמין שביחד נמצא את הדרך הנכונה ונעשה דברים יפים. העונה הזו חשובה לעתיד המועדון וגם לקריירה שלי. אני שמח להיות איתכם כאן".

בשלב זה, אביטן החליט לבחון את חומר השחקנים בסגל הקיים. במהלך סוף השבוע הוא יחל לצפות בשחקנים זרים ובהתאם לשביעות רצונות מהסגל ומהמועמדים, יקבל החלטה לגבי העמדות בהן יגיע חיזוק. מי שנמצא שוב על הפרק מבחינת סכנין הוא כארם אשיד, שהתאמן אצל אביטן במהלך העונה שעברה, והכדור נמצא בידיים של קבוצתו הנוכחית, הפועל רעננה, שטרם החליטה האם לשחררו.

במקביל, לספורט1 נודע כי מספר לא מבוטל של אוהדי סכנין פנו בימים האחרונים להנהלת המועדון וביקשו לבחון מחדש את החזרתו של הקשר הוותיר מהראן ראדי, שהצטיין אשתקד בעונת העלייה לליגת העל ולא חתם על חוזה חדש בשל פערים כספיים בין הצדדים. לדעת אותם אוהדים, הקשר הוותיק יוכל לסייע למועדון להישאר בליגה הבכירה, הן על המגרש והן בחדר ההלבשה.

ניסו אביטן ומוחמד אבו יונס | בני סכנין, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי