קייס גאנם סובל מקרע ברצועה הצולבת, שלומי אזולאי מועמד להגיע

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

החשש אומת והפועל חיפה בהלם: החלוץ החדש שטרם הספיק לערוך הופעה אחת, נפצע באימון עבר בדיקת MRI וייעדר לתקופה ארוכה. בקבוצה ינסו לצרף את השחקן ששוחרר מבית"ר ירושלים לאחר שהניסיון בקיץ לא צלח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מכה גדולה נחתה הבוקר (רביעי) על הפועל חיפה וזאת לאחר שהחשש אומת: החלוץ קייס גאנם שנפצע ביום ראשון, סובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו וייעדר לתקופה ממושכת. גאנם, שעבר בדיקת MRI, לא הספיק לערוך ולו הופעת בכורה בקבוצתו החדשה. בקרוב יעבור גאנם ניתוח ויחל בשיקום.

רק לפני שבועיים הצטרף החלוץ בהשאלה מהפועל באר שבע בתקווה שיהיה השחקן המוביל בחלק הקדמי של חיים סילבס. ראשי המועדון נכנסו להלם וכעת שוב נוצרת בעיה בהתקפה. בקבוצה מרגישים שהם חייבים שחקן נוסף לצד ויליאם אגאדה. מעבר לזה, כזכור, סילבס רצה לצרף גם מגן שמאלי וקשר התקפי. גאנם עצמו כבש בשנה שעברה שני שערי ליגה – אחד במדי הפועל רעננה ואחד במדי באר שבע במחזור הסיום.

במועדון כברו החלו לבחון אופציות של חלוץ שיגיע על חשבונו של גאנם. ושמו של שלומי אזולאי עלה כמועמד. החלוץ ששוחרר מבית"ר ירושלים היה מועמד לקבוצה בתחילת העונה אך הדרישות הכספיות היו גבוהות וכעת לאחר ששוחרר מהקבוצה מהבירה ואף הגיע להסדר עשוי להצטרף לקבוצה של סילבס.

שלומי אזולאי חוגג | דני מרון

מעבר לכך, הקבוצה עברה אתמול בדיקת קורונה נוספת וגם הפעם שחקני ואנשי הצוות המקצועי יצאו שליליים לבדיקה. סבב בדיקות נוסף עשוי להיערך בסוף השבוע. הקבוצה תחל היום (רביעי) מחנה אימונים קצר של שלושה ימים בבית נגלר ותשהה במלון בחיפה.

המחנה היה אמור להתחיל בתחילת השבוע אבל נדחה בשל הידבקותו של שניר טליאס ביום שבת. לאחר שבדיקות הקורונה האחרונות יצאו שליליות, הוחלט לקיים את המחנה שבוע לפני חידוש הליגה ב-31 באוקטובר. במועדון גם קיוו לערוך משחק אימון מול הפועל קריית שמונה אבל המשחק בוטל בשל האיסור של משרד הבריאות.

שחקני הפועל חיפה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי