למרות הרצון לסיום הסאגה: שחקני הפועל ת"א עשויים לשבות

שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

בתיאום עם בית הדין לעבודה, אם לא יימצא פתרון והכספים לא יוחזרו עד ה-31.10, החניכים של קלינגר יוכלו לנקוט בצעד הדרסטי הזה. ארגון האולטראס יצטרף למחאת האוהדים ויגיע להפגין בשישי, ליידנר שב לאימונים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

זה לא סוד שאוהדי הפועל תל אביב טעונים כלפי הבעלים הנוכחיים של המועדון, האחים איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג, לאור התנהלותם. כעת, ארגון האולטראס יצטרף למחאה נגדם במטרה להביא לסיום דרכם במועדון. כבר ביום שישי מתכוננת הפגנת אוהדים גדולה מול ביתו של שרון ניסנוב בסביון.

בינתיים במועדון, יחד עם ארגון השחקנים, עדיין ממתינים לאישור מרשת הביטחון כדי להחזיר לשחקנים את השכר שקוצץ להם בהחלטה חד צדדית כשאתמול החליפו הצדדים טיוטות. השחקנים מבינים כי המועדון סובל מבעיות כלכליות קשות ומאמינים שיימצא פיתרון מקובל, אך קיימת האפשרות להשבית את האימונים החל מה-31 בחודש באישור בית הדין לעבודה, אם דברים לא יפתרו עד אז.

הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק הראשון עם חידוש הליגה, נגד בית"ר ירושלים ביום שבת הבא, כשהקבוצה של ניר קלינגר פתחה את העונה כזכור עם שני הפסדים רצופים ולא יכולה להרשות לעצמה למעוד גם נגד היריבה הגדולה.

אוהדי הפועל תל אביב

בפן המקצועי, המגן השמאלי הצעיר דורון ליידנר שנפצע בברכו לפני חודש וחצי, שב לאימונים ועושה מאמצים גדולים לחזור לכושר מסיום העונה שעברה. בצוות המקצועי לא פסלו אפשרות שיוכל לשוב להרכב נגד הקבוצה מהבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי