בלבול: "מכוון לחו"ל. ברקוביץ' ראוי לאמן את נבחרת ישראל"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

המאמן, שסיים את דרכו במכבי חיפה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וחשף את תכניותיו לעתיד: "רוצה לעשות צעד קדימה, הלוואי ואגיע לקפריסין". וגם: מועמדותו של 'הקוסם' לנבחרת והגעגועים לעמוד על הקווים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי עונה מוצלחת במכבי חיפה, בה הוביל את הירוקים למקום השני ב-2019/20, במועדון מהכרמל החליטו להיפרד ממרקו בלבול ולמנות את ברק בכר לתפקיד המאמן. בלבול העניק היום (רביעי) ראיון לתכנית הספורט של 103FM, התייחס לירדן שועה שעזב את חיפה לבית"ר ירושלים וסיפר על געגועיו לאמן, הרצון לקבל תפקיד בחו"ל וטען – אייל ברקוביץ' ראוי לאמן את נבחרת ישראל.

"מ-1 עד 10, זה חסר לי 10", אמר בלבול על הגעגועים לשגרת היום-יום כמאמן. "אני רגיל לאינטנסיביות וללחץ, שעושים לי טוב, אבל אלה החיים של מאמן, אני 20 שנה במקצוע הזה ויודע שיש גם ימים כאלה. לשמחתי לא היו לי הרבה ולפעמים גם לנוח זה לא רע. הקורונה לא עושה טוב גם למאמנים שיושבים בחוץ, למרות שגם בארץ היו שני חילופים. הליגה נעצרה בישראל ובאירופה משחקים יותר. אני מכוון לחו"ל ולקבוצה גדולה, מקווה שזה יגיע".

בלבול הודה: "דחיתי את בני סכנין. הייתה לי שם תקופה מעולה, יש לי חברים טובים שם וסיימתי שם מצוין. עשיתי עונות יוצאות מהכלל, הגענו פעמיים לפלייאוף העליון אבל אחרי מכבי חיפה אני מחפש לעשות צעד קדימה. הכיוון הוא להגיע לחו"ל ואני מקווה שתגיע הצעה טובה".

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

האם קפריסין זו אופציה ומה יותר טוב שם מישראל: "עבדתי באנגליה עם אברם גרנט, עבדתי בסרביה, בתאילנד. חוויתי את זה. לא אמרתי שקפריסין יותר טובה, יש שם כדורגל טוב וקבוצה כמו אפואל ניקוסיה שבשנים האחרונות הייתה בליגת האלופות. היום עומר אצילי ובן שהר משחקים בה. הלוואי ואני אגיע לשם".

איך נראות לו הקבוצות בארץ אחרי פתיחת העונה: "מהמחזורים הראשונים היה קשה מאוד להתרשם. היו חסרים שחקנים והסגלים לא היו מושלמים. מכבי תל אביב רק סיימה להביא את הזרים שלה. קשה לי לדעת, אבל לפי השנים האחרונות, מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים קבוצות חזקות עם סגלים איכותיים. זה שהקהל צמא לחזור אומר שיש לנו ליגה מעניינת. מכבי חיפה בחמש נקודות יתרון על מכבי תל אביב והמשחק הבא שלהן הוא ביניהן, זה יכול לצמוח לשמונה נקודות וזה משמעותי מאוד"

התקופה בנבחרת הצעירה: "התגעגעתי לאינטנסיביות ובנבחרת אין אותה. הייתי באולימפית תקופה נהדרת. ממליץ לכל אחד על הג'וב הזה, כי זה מדהים לעבוד עם החבר'ה הצעירים ולקדם אותם ולראות אותם בנבחרת ישראל. אם הייתי רואה חלון הזדמנויות לקפוץ משם לבוגרת, הייתי נשאר. לא ראיתי והחלטתי לעבור למכבי חיפה כדי שהקריירה שלי תמשיך לטפס למעלה".

האפשרות שאייל ברקוביץ' יתמנה לתפקיד מאמן נבחרת ישראל: "אייל היה שחקן ענק ומאוד יצירתי, אמיץ ועם הרבה מאוד ידע בכדורגל. הוא ראוי לאמן את נבחרת ישראל. יש כל כך הרבה דרכים להצלחה, לפני 20 שנה היה דיון בארץ אם מאמן שלא היה שחקן יכול לאמן, ואנחנו רואים היום כמה מאמנים גדולים בעולם לא היו שחקנים. היו מקרים שזה הצליח. מזל שאני לא מחליט".

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי