יואב כץ: "חנן ממן הביע נכונות לחזור לקבוצה"

חנן ממן
חנן ממן | אודי ציטיאט

בעלי הפועל חיפה שוחח עם הקשר שמעוניין בחוזה ארוך טווח, בעוד במועדון מתכוונים להציע לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. סילבס צפוי לבקש בנוסף לצרף חלוץ לאור פציעת גאנם

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה אתמול (רביעי) את מחנה האימונים הקצר שלה לקראת חזרת הליגה בשבת הבאה עם שני אימונים שאומנם על פי אנשי המועדון התנהלו בקצב גבוה, אך במצב רוח ירוד לאור הפציעה של החלוץ קייס גאנם שקרע את הרצועה הצולבת וייעדר לפחות חצי שנה מהמגרשים.

"מדובר בחוסר מזל אדיר", אמרו במועדון על החלוץ שרק הגיע בהשאלה מהפועל באר שבע. גם היום תערוך הקבוצה שני אימונים ומחר תסכם את המחנה עם אימון נוסף. השוער יסמין בוריץ' נחת בארץ ויצטרף היום לאימונים לאחר שהחלים מקורונה וסיים את תקופת הבידוד בבוסניה, שם נדבק בעת השהייה עם הנבחרת.

במועדון מעוניינים להעלות הילוך בנושא הרכש ולנסות לצרף שחקנים באופן מיידי, כשכידוע חלון ההעברות יפתח ממחדש ביום שני. בראש הרשימה נמצא הקשר חנן ממן ששוחרר מבית"ר ירושלים, שאתמול כבר ערך שיחה ראשונה עם הבעלים יואב כץ. השיחה הייתה בעיקר מתוך ניסיון של כץ להבין מה הן תכניותיו של ממן.

יואב כץ
כץ. החלו שיחות עם ממן ונציגיו | מאור אלקסלסי

כץ אישר את הפרטים: "חנן ממן הביע נכונות לחזור לקבוצה, אבל עוד לא נכנסו עמוק למשא ומתן". למרות זאת, בימים האחרונים גם נערכו שיחות עם נציגו של ממן שמעוניין בחוזה ארוך טווח ואילו בחיפה מתכוונים להציע לו חוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה הבאה, בתנאי שישחק את רוב המשחקים העונה. "ממן שחקן מצוין, אך בשל המצב הכלכלי והקורונה אנחנו צריכים להיות מאוד מדויקים בהוצאות שלנו" אמרו בחיפה.

מעבר לכך תיערך שיחה בין כץ למאמן חיים סילבס במטרה לקבל החלטה לגבי רכש נוסף בעקבות פציעתו של גאנם. המאמן עשוי לבקש חלוץ בכיר עוד לפני צירוף מגן שמאלי נוסף ושמו של שלומי אזולאי כבר עלה, כך שחיפה עשויה לפנות אליו בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי