0:3 לנתניה על חדרה במשחק אימון, ראשל"צ חושקת באשכנזי

שחקני מכבי נתניה חוגגים נגד בני סכנין | דני מרון

אחרי שהמשחק מול מכבי פ"ת בוטל, היהלומים ניצחו את קבוצתו של מימר בניסוי הכלים הראשון מזה זמן רב: "כסת"ח". ואן דר קאפ קיבל דקות בכורה, אקיניימי עדיין לא כשיר ולא שותף. הכתומים ורמת השרון בעקבות החלוץ

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הייתה אמורה לפגוש את מכבי פתח תקווה ביום שלישי למשחק אימון, שבוטל מכיוון שמשרד הבריאות לא אישר לקיים משחקי ידידות, אך היהלומים ניצלו את האישור מהממשלה שהתקבל אמש (חמישי) ואירחו את הפועל חדרה, אותה ניצחו 0:3 בניסוי הכלים הראשון מזה זמן רב. ירין שרעבי, אילון ירושלמי ויונס מלדה כבשו את השערים.

"לא באמת השתנה משהו בהחלטה משבוע שעבר, כאילו קיבלו אישור משפטי למשחקים האלה כי זה אימון ולא משחק אבל זה איזשהו כסת"ח", אמרו במועדון עוד לפני ההתמודדות.

המאמן ריימונד אטוולד יחסר את הבלם הנורבגי אקינסלה אקיניימי, שעדיין לא החלים מפציעתו ועורך אימונים בצידי המגרש ובמועדון מקווים שהוא יוכל לשוב לאימונים מלאים בקרוב. מי שכן צפוי לערוך הופעת בכורה בקבוצה, גם אם מדובר במשחק לא רשמי, הוא בלם הרכש ההולנדי, קליאן ואן דר קאפ.

קליאן ואן דר קאפ | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

ומה בנוגע לרון אשכנזי? החלוץ הוצע בשבוע האחרון למאמן חדרה, שרון מימר, שבשלב זה לא מעוניין לצרפו. נתניה עצמה מעוניינת בעסקת השאלה בלבד, לאחר שרכשה את השחקן אשתקד תמורת סכום לא קטן מעירוני רמת השרון. החלוץ זוכה לביקוש הליגה הלאומית, והקבוצה ממנה הגיע עשויה להשיבו. גם הפועל ראשון לציון מאוד מעוניינת באשכנזי, אך השחקן עצמו לא מתלהב לחזור לליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי