0:3 להפועל ת"א על הפועל ר"ג, צפו באוהדים מפגינים ומקללים את ניסנוב

מחאת אוהדי הפועל תל אביב
מחאת אוהדי הפועל תל אביב | HTA בפייסבוק

האדומים גברו על האורדונים וטעמו ניצחון לראשונה מאז משחק הפתיחה של גביע הטוטו. האוהדים מחו שוב מול ביתו של שרון ניסנוב: "ההנהלה ז***". השחקנים יקבלו במשכורת נובמבר חלק מהכסף שקוצץ

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה להתאמן במהלך השבוע החולף, הפועל תל אביב פגשה היום (שישי) את הפועל רמת גן למשחק הכנה לקראת פתיחתה המחודשת של ליגת העל בשבוע הבא וניצחה 0:3. אמנם זה לא היה משחק רשמי, אך זה היה הניצחון הראשון של הקבוצה מאז משחק הפתיחה של גביע הטוטו ומאז היא עברה חמישה משחקים בהם לא טעמה את טעם הניצחון.

האדומים הגיעו למספר מצבים במחצית הראשונה ועלו ליתרון בדקה ה-41, כשרועי זיקרי חטף כדור ומצא את דן עזריה (בהופעתו הראשונה). הקשר הסתובב ומסר כדור עומק לעבר אושר דוידה, אשר חלף על פני השוער טל בומשטיין וסיים לרשת.

בדקה ה-70 הפועל ר"ג מהליגה הלאומית הייתה קרובה להשוות, אך הוד מסיקה נעצר בקורה של ארנסטס שטקוס, ודקה לאחר מכן הפועל ת"א עלתה ל-0:2, כשלבאן קוטליה מצא את עדן הרשקוביץ והאחרון המשיך מתוך הרחבה לרשת. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-73, כשהפעם אופק עובדיה הצעיר היה זה שכבש ממצב של אחד על אחד מול השוער אחרי בישול של עמנואל בואטנג.

לבאן קוטליה חוגג עם אופק עובדיה | האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הרכב הפועל ת"א: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל, אדי גוטליב, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס, דן עזריה, אושר דוידה, עומרי אלטמן, רועי זיקרי.

כן שותפו: איתמר אפרת, רז שלמה, אופק בלס, ארמנדו קופר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, עדן הרשקוביץ, אופק עובדיה, לבאן קוטליה.

הרכב הפועל ר"ג: טל בומשטיין, מוחמד זבידאת, מור נעמן, ישראל ראש, אחמד שעבאן, עומרי שמיר, וובה בראון, ירדן אבוחצירה, ישראל זגורי, דור אדרי, עומר בוארון.

דן עזריה | הפועל תל אביב
אושר דוידה | האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בינתיים, ארגון האולטראס הצטרף היום למחאת האוהדים והשתתף בהפגנה בסביון מול ביתו של אחד הבעלים, שרון ניסנוב. האוהדים קראו לו פעם נוספת לעזוב את המועדון, כאשר התכנון הוא להגיע למוקדי מחאה נוספים בכפוף לנהלי הקורונה.

האוהדים הגיעו עם שלטים של "לכו הביתה" וצעקו: "ההנהלה בני ז****", "ההנהלה ז***", "ניסנוב מת" ו"ניסנוב לא יהיה בהפועל". אחד ממובילי המחאה אמר לספורט1 כי לטענתו הפועל תל אביב קבעה באמצע הלילה את משחק האימון שנערך הבוקר, על מנת למנוע מהאוהדים להגיע ולהפגין.

ממטה המאבק "שחררו את הפועל" נמסר: "אנחנו מוחים כאן כולנו היום בגלל הניהול הכושל של האחים ניסנוב. הניסנובים חייבים לשחרר את הקבוצה כמו שהם קיבלו אותה – בחינם ונקייה מחובות. אין אוהד אחד שחושב שהם ראויים להיקרא הבעלים של הפועל תל אביב כשכל יום מחדש נחשפים עוד ועוד מחדלים כלכליים ומקצועיים שגורמים נזק אדיר לקבוצה, לחיים שלנו. החובות, האגו והנוכלויות של האחים ניסנוב מחריבים כל חלקה טובה במועדון".

צפו בהפגנת אוהדי הפועל ת"א

בנושא אחר, השחקנים אמורים לקבל במשכורת חודש נובמבר החזר משמעותי של חלק מכספי הקיצוץ החד צדדי שנכפה עליהם. כזכור, ארגון השחקנים פעל לביטול החל"ת במועדון ולהחזרת הכספים המקוזזים במספר פעימות, על בסיס כספי רשת הביטחון ממשרד האוצר שיועברו להפועל תל אביב בחודש הבא או בדצמבר.

בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחות במגעים אשר מוביל נציג קבוצת הבעלים, בועז תושב, במטרה להביא תמיכה כספית מאנשי עסקים באיחוד האמירויות, שיאפשרו לקבוצה לצרף חיזוק בחלון ההעברות הקרוב. האדומים יארחו את בית"ר ירושלים בבלומפילד במוצאי השבת הבאה.

מחאת אוהדי הפועל תל אביב
מחאת אוהדי הפועל תל אביב | HTA בפייסבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי