במכבי חיפה מתרשמים מרודריגס, שעשוי להשתלב בהרכב

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

בקבוצה אהבו את היכולת של הספרדי במחנה בסרביה ובהתאם להחלטה של בכר על המערך שיעלה נגד מכבי ת"א, ייתכן שהקשר יפתח. משחק האימון נגד נוף הגליל הועבר לשלישי. הירוקים יגבירו קצב במגעים עם רוקאביצה ואבו פאני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה אמורה לערוך היום (שישי) משחק הכנה בכפר גלים נגד הפועל נוף הגליל, אך המפגש נדחה בסופו של דבר ליום שלישי הקרוב מכיוון שהאישור לקיימו הגיע אתמול רק בשעות הערב ובמקום זאת יתקיים משחק פנימי באימון היום, בין ההרכב הראשון להרכב השני, כאשר הירוקים מגבירים הילוך בהכנות לקרב נגד מכבי תל אביב בעוד 10 ימים.

בחיפה מקווים שעד אז השחקנים הפצועים יחזרו לכשירות מלאה, כשהרשימה כוללת את ג'וש כהן, סאן מנחם גודסוואי דוניו. בשורות טובות התקבלו היום לגבי ניקיטה רוקאביצה, שחזר להתאמן ושותף למחצית ממשחק האימון הפנימי. כבר בתחילת השבוע הקרוב החלוץ צפוי לחזור לאימונים מלאים ולהיות כשיר למשחק העונה הראשון. "יש חשיבות רבה למשחקי האימון, גם עבור השחקנים ובעיקר עבור הצוות המקצועי", אמור במועדון. ברק בכר יבחן מספר שיטות, שכן הוא מתלבט בין מערך של שלושה בלמים כפי שהציב במשחקי מוקדמות הליגה האירופית, לקו של ארבעה בהגנה ושלושה קשרים.

במכבי חיפה התרשמו מהיכולת שהפגין חוסה רודריגס במחנה האימונים בסרביה, שם הספרדי היה פעיל בשני הצדדים של המגרש ובעקבות כך הוא עשוי להרוויח מקום בהרכב הפותח: "הוא הגיע מעט בכושר ירוד, אבל חוזר לעצמו ותהיה תחרות גדולה על המקום במרכז השדה", אמרו בקבוצה. שביעות רצון קיימת גם מהיכולת שמציג יובל אשכנזי לאחרונה.

בנושא אחר, בכרמל שואפים להגביר קצב במגעים עם מוחמד אבו פאני וניקיטה רוקאביצה בשבוע הבא, על מנת להחתים את השניים על חוזים חדשים. אבו פאני קיבל הצעה לחתום לחמש שנים וזאת על אף שהוא מחזיק בהסכם לעוד שנתיים בירוק, בעוד לחלוץ הוצע חוזה לשנתיים. "יש כאן שלד נהדר שאמור לרוץ מספר שנים", הוסיפו בחיפה.

בכר. מעלה הילוך בהכנות למכבי ת"א | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי