0:3 לבית"ר על כפר שלם במשחק אימון, בכורה לשועה

ירדן שועה | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

דראפיץ' וברדה סוף סוף ערכו ניסוי כלים ראשון וגברו על הקבוצה מהלאומית משערים של אוחנה, אנטין (עצמי) ו-ורד. החלוץ שיחק לראשונה, גם אוקמפוס שהצליח להרשים. עטר החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

בשעה טובה, סוף סוף סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הדריכו את בית"ר ירושלים מאז מונו למאמני הקבוצה. נכון, זה לא היה משחק רשמי אלא רק משחק אימון, אך הקבוצה מהבירה ניצחה 0:3 את הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית וממשיכים בהכנותיהם לקראת חזרת הליגה.

יש לא מעט חדשות טובות – מיכאל אוחנה פתח בהרכב וכבש, ירדן שועה נכנס כמחליף ושיחק לראשונה בצהוב-שחור וכך גם סנטיאגו אוקמפוס, שהצליח גם להרשים עם יכולת טובה באגף הימני. החדשות הרעות הן שגלאופיליו האסלביינק נפגע בצלע ופונה לבית החולים איכילוב לאבחון וצילום.

אוחנה, כאמור, כבש את השער הראשון בדקה ה-25 אחרי בישול עוזיאל פרדו הצעיר, והשני הגיע בדקה ה-54 אחרי שער עצמי של דמיטרי אנטין. עידן ורד כבש את השלישי בדקה ה-86. אלירן עטר, שהציג יכולת טובה, הגיע להמון הזדמנויות במשחק ולא הצליח להבקיע, ואף החמיץ פנדל בדקה ה-72.

אלירן עטר | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מהלך המשחק

דקה 8: בעיטה חופשית של אלירן עטר נהדפה בחומה, הבעיטה השנייה הלכה מעל השער.

דקה 25, בית"ר עלתה ל-0:1: מהלך נהדר של בית"ר הסתיים בשער יתרון שהעלה את הקבוצה ליתרון. עוזיאל פרדו ומיכאל אוחנה החליפו מסירות, ולבסוף הראשון בישל לקשר המתקאמבק שער נגיחה מצוין.

מיכאל אוחנה | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

דקה 43: אוחנה הכניס כדור עומק מצוין לעטר שנותר מול השוער, אבל אלדר פשכצקי הציל.

דקה 54, בית"ר עלתה ל-0:2: מסירה טובה של עלי מוחמד לשי קונסטנטין שמסר רוחב בעוצה מהאגף הימני. הכדור פגע בבלם דמיטרי אנטין, שכבש שער עצמי.

אלירן עטר, מיכל אוחנה, שחקני בית"ר ירושלים | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

דקה 72, בית"ר החמיצה פנדל: אלירן עטר הוכשל בתוך הרחבה וניגש בעצמו לבעוט את הכדור. החלוץ ניסה לספק ביצוע מתוחכם עם פאננקה, אך הצ'יפ שלו היה חלש יחסית ועומר אגוזי השוער הצליח לקלוט את הכדור.

עוזיאל פרדו | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

דקה 77: מצב מצוין נוסף לעטר. החלוץ רשם החמצת גדולה נוספת כשקיבל כדור מצוין מעידן ורד, אך לא הצליח להכניע את השוער ממצב של אחד על אחד.

דקה 88, בית"ר עלתה ל-0:3: עידן ורד, שהיה מצוין מהרגע שנכנס כמחליף, סיפק מבצע אישי נהדר, חלף על פני בלם כפר שלם, הכניע מקרוב את השוער וקבע את תוצאת המשחק.

אורן ביטון | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אופיר קריאף, אוראל דגני, אורי מגבו, אביאל זרגרי, שלום אדרי, לירן רוטמן, מיכאל אוחנה, אלירן עטר, גלאפיליו האסלביינק.

כן שותפו : עוזיאל פרדו, עלי מוחמד, אורן ביטון, טל בן חיים, אנטואן קונטה, סנטיאגו אוקמפוס, ירדן שועה, עידן ורד, תמיר עדי, נתנאל דלויה, דוד דגו, דן איינבינדר.

כפר שלם: אלדר פשכצקי, דמיטרי אנטין, ספיר איתח, טל קדרון, בר נתנאל, נוי חדד, ירין אברהם, יאיר שפונגין, אופק מרום, תומאס פרינס, מייקל אולהה.

אורי מגבו | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי