סכנין לוולשמן: "רשאי לחפש קבוצה". אופטימיות שהאסלביינק יחתום

אמרי וולשמן, טל בן חיים | מאור אלקסלסי

ניסו אביטן החליט להיפרד מהחלוץ, במועדון מעריכים שהפערים מול אקס הפועל באר שבע יצטמצמו ויובילו לצירופו בסופו של דבר. גם חגי גולדנברג אמור לחתום

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת חזרת הליגה בסוף השבוע הבא וביגוד לשאר הקבוצות שמחפשות יריבות למשחקי אימון, המאמן החדש ניסו אביטן מעדיף בשלב זה לערוך משחקי אימון פנימיים שבמהלכם הוא מנסה לבחון את שחקני הסגל הנוכחי.

כבר לאחר מספר אימונים מועט, אביטן קיבל את ההחלטה שמי שככל הנראה לא ימשיך להיות חלק מסגל הקבוצה הוא החלוץ אמרי וולשמן. האחרון הגיע במהלך העונה שעברה לסכנין ועלה עמה לליגת העל, אלא שכעת אביטן החליט לנסות להחליפו בשחקן אחר ובסכנין הודיעו לחלוץ כי הוא רשאי לחפש קבוצה.

מי שצפוי להגיע במקומו של החלוץ הוא נייג'ל האסלביינק, שכידוע עזב את הפועל באר שבע, ניסה למצוא קבוצה אחרת באירופה ובאסיה ומצא את עצמו חופשי גם באוקטובר, כך שהוא בהחלט עשוי לשוב לישראל ולחתום בסכנין. בין הצדדים עדיין יש פערים כספיים, אך הרצון של המועדון מהמגזר להנחית שחקן ברמה גבוהה מוביל להערכה שבסופו של דבר הוא יחתום.

נייג'ל האסלביינק
האסלביינק. בסכנין אופטימיים | דני מרון

שחקן נוסף שצפוי לחתום השבוע הוא אקס הפועל חדרה, חגי גולדבנרג. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, נציגיו של המגן כבר מנהלים שיחות מתקדמות עם ראשי סכנין ונראה כי הוא יחתום השבוע עם פתיחת חלון ההעברות.

חגי גולדנברג
צפוי לחתום השבוע. גולדנברג | אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי