יוספי יפתח נגד מכבי ת"א, כ-30 אוהדים הגיעו לאימון והדליקו אבוקות

מסתמן שינוי אחד בהרכב של באר שבע, כשהקשר יתפוס את מקומו של סלליך. אבוקסיס: "אתייעץ עם הצוות הרפואי, לא רוצים לסכן אף שחקן". הקהל הגיע למתחם הבית האדום ודחף את השחקנים

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול בליגה האירופית על סלביה פראג, בהפועל באר שבע ערכו הערב (שבת) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (ראשון ב-21:00) ולמרות המשחק מול ניס בצרפת ביום חמישי, המאמן יוסי אבוקסיס יערוך שינוי אחד בהרכב – תומר יוספי יפתח על חשבון סינטיהו סלליך.

כ-30 אוהדי באר שבע, בעיקר מארגון האולטרה סאות', הגיעו הערב לאימון המסכם לקראת המשחק. האוהדים קראו בשמות השחקנים והדליקו מספר אבוקות ורימוני עשן. האוהדים הקיפו את הגדרות מחוץ לבית האדום. עדי ראיה טוענים כי אף אחד מהם לא נכנס לכר הדשא ולא נצפו אירועים חריגים. מאוחר יותר הם קראו בשמו של יוסי אבוקסיס ועודדו את הזרים ז'וסואה ואלטון אקולטסה.

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, אמר לקראת המשחק מול: "ערכנו שני אימונים בין המשחק מול ניס לזה שייערך במסגרת הליגה. אתייעץ עם הצוות הרפואי והפיזילוגי על מנת לאמוד את המצב של השחקנים. חלק מהשחקנים חוזרים גם לאחר הקורונה ואנחנו לא רוצים לסכן אף שחקן. השחקנים שישחקו יצטרכו לעשות את העבודה ולהראות שמגיע להם להיות בקבוצה".

בניגוד לדברים שהשמיע במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול פראג, אבוקסיס מבין שגם מכבי תל אביב תחת עומס ושיבוץ אחר לא היה רלוונטי. המאמן נוטה לפתוח עם שלושה בלמים, כשקבהא יתפקד כבלם שלישי וימשיך לצדם של מיגל ויטור ולואי טאהא.

אבוקסיס עצמו שוחח בקצרה עם השחקנים, משום שבשל ההנחיות אין לו אפשרות לערוך אסיפה טקטית ארוכה. הוא הסביר להם כי ייתכן שתיערך רוטציה והחמיא להם על המשחק מול סלביה פראג. "עם כל הכבוד לניצחון, אנחנו חוזרים למשחק קשה בליגה וצריך להתארגן בהתאם למשחק בחמישי", אמר בקצרה.

בנוסף, הקשר רמזי ספורי התבקש להגיע לפגישה עם ראשי המועדון השבוע, במטרה לחתום על החוזה החדש. כפי שפרסמנו, הקשר סיכם את תנאיו בעל פה מול המועדון ואחרי החתימה צפוי להיות שחקן קבוע בסגל של אבוקסיס.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, מרואן קבהא, לואי טאהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, ז'וסוואה, תומר יוספי, אלטון אקולטסה; ג'ונתן אגודלו.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי