חגי גולדנברג יחתום רשמית בסכנין ויערוך אימון בכורה

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

פורסם לראשונה בספורט1: המגן יצטרף מיידית כדי להיות בסגל כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע. ביקורת על ההתנהלות של האסלביינק: "מי שלא רוצה להיות כאן אז לא בכוח"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

פחות משבוע לפני שליגת העל חוזרת ויממה לפני שייפתח רשמית חלון ההעברות, בני סכנין צפויה להודיע ביממה הקרובה על רכש נוסף – המגן חגי גולדנברג שסיכם את תנאיו בקבוצה אמור להתחיל להתאמן כבר היום.

גולדנברג, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, יגיע לאימון היום, במטרה לחתום רשמית ולערוך אימון ראשון עם חבריו החדשים במטרה שיהיה חלק מסגל הקבוצה כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע.

בסכנין מיהרו לסגור את העסקה בעיקר בשל הפציעה של המגן עלי עותמאן, שייעדר כחודש ימים מהמגרשים. "גולדנברג הוא תוספת כוח משמעותית שיכול לשחק במספר עמדות", אמרו בסכנין והוסיפו: "ראינו את העונה הגדולה שלו בחדרה ונקווה שישחזר את זה גם כאן".

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | מאור אלקסלסי

במועדון גם מקווים כי גם החלוץ נייג'ל האסלביינק יצטרף בימים הקרובים, אך בינתיים נראה שהצדדים לא מגיעים לכדי סיכום. במועדון דורשים מהשחקן לרדת משמעותית מדרישותיו הכספיות ולבטח משכרו בהפועל באר שבע, ואילו נציגיו של השחקן החלו להציע אותו לקבוצות נוספות, גם בישראל. וביניהן בני יהודה.

בסכנין זועמים על ההתנהלות ואמרו: "אנחנו מנהלים שיחות כבר מספר ימים כדי לסגור ונקווה שהנציגים שלו ילכו לקראתנו, אבל מי שלא רוצה להיות כאן אז לא בכוח ונמצא שחקן לא פחות טוב ממנו".

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי