"עבור יוסי אבוקסיס משחק נגד מכבי ת"א הוא כמו סופר קלאסיקו"

האלופה מסיימת את ההכנות למפגש נגד הפועל ב"ש הערב בבלומפילד, בידיעה שרק ניצחון ליגה ראשון העונה בא בחשבון. דוניס שוקל לבצע שינויים בהרכב, אך שחקנים בכירים הבהירו כי ידעו להתמודד עם העומס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תקופה מאוד ארוכה שבמכבי תל אביב לא זוכרים מצב דומה. ערב חזרת ליגת העל ואחרי שצברה נקודה אחת בלבד משני המשחקים הראשונים, מכבי תל אביב ניצבת לפני שמונה ימים גורליים בהם תפגוש את הפועל באר שבע ומכבי חיפה ובקבוצה מודעים לכך שכבר בשלב כל כך מוקדם של העונה אלו משחקים שעשויים להכריע את זהות האלופה העונה.

במכבי תל אביב מבינים כי שני משחקי הליגה החל מהערב נגד הפועל באר שבע, ובשבוע הבא בסמי עופר נגד מכבי חיפה, עשויים מצד אחד להחזיר את הקבוצה לצמרת הגבוהה, אך מנגד גם שני הפסדים עלולים להוביל לפער דו ספרתי ממכבי חיפה כבר בחודש הבא ואנו רק בתחילת הליגה.

בין שני המשחקים הגורליים האלה גם ייערך המפגש בטורקיה נגד סיבאספור במסגרת הליגה האירופית, כך שהמאמן גאורגיוס דוניס יצטרך לבצע רוטציה רחבה בניסיון לשמור על בריאות שחקניו. בקבוצה מספרים על נחישות גבוהה בקרב השחקנים, כשהבכירים שבסגל אף ביקשו לשחק וטענו כי יתמודדו עם העומס.

"עבור יוסי אבוקסיס משחק נגד מכבי תל אביב הוא כמו סופר קלאסיקו", אמרו בקבוצה על מאמן מחזיקת גביע המדינה. כידוע, אוהדי הפועל באר שבע אף הגיעו אמש לאימון המסכם של הקבוצה בניסיון לעודד את השחקנים ולדחוף אותם לקראת המפגש החשוב הערב בבלומפילד.

אבוקסיס. "כמו סופר קלאסיקו" | דני מרון

דוניס, בין שלל שיקוליו לאור לוח הזמנים הצפוף, גם יצטרך להחליט אם להמשיך לשחק בשיטת שלושת הבלמים איתה הוא עולה באירופה, שאמנם עושה את העבודה מבחינה הגנתית ולראיה המצבים הבודדים אליהם הגיעה קרבאח ביום חמישי בבלומפילד, אך מנגד "חונקת" את משחק ההתקפה וכמעט שלא מאפשרת מרווחים לשחקני ההתקפה – שניצחו את האזרים בפתיחת הליגה האירופית מהבעיטה היחידה למסגרת.

כמובן שהאיש ששחקני מכבי תל אביב יקדישו לו את תשומת מירב הלב הוא ז'וסאווה, שהמסירות שלו מפרקות הגנות והוא בעצמו מהווה איום על השער מחוץ לרחבה בימין ובשמאל. הכוונה היא שלא להציב עליו שמירה צמודה, אבל המשימה למנוע ממנו "פעולות שמובילות לשערים" תהיה בתאום בין דן גלזר לדור פרץ.

ז'וסואה. גלזר ופרץ ינסו לעצור אותו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי