מכבי חיפה הוזמנה למשחק ידידות באבו דאבי נגד אל עין

שחקני מכבי חיפה חוגגים | Valery Matytsin / Contributor

הירוקים יגיעו למדינה עמה נחתם הסכם שלום ויפגשו את הקבוצה הבכירה באיחוד האמירויות. יעקב שחר: "נחתום על מזכר הבנות בעוד מספר ימים כדי ליצור שיתופי פעולה בצד הספורטיבי והעסקי". תאריך המפגש טרם נקבע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הוזמנה למשחק ידידות שייקרא 'משחק השלום' נגד אל עין באבו דאבי, כך הודיע היום (ראשון) נשיא הירוקים, יעקב שחר. תאריך המשחק ייקבע בהמשך, כאשר המועדון מהכרמל אף הזמינה הודיעה לקבוצה הנגדית שתשמח לשחק מולה במדינה עמה נחתם הסכם שלום, וכמו כן לארח אותה בחיפה.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר: "מועדון אל עין הינו מועדון הכדורגל הטוב באיחוד האמירויות והישגיו ידועים מאוד ברחבי אסיה. הודענו להם כי נשמח לשחק נגדם באבו דאבי (בעיר אל עין באצטדיון חאזה בין זאיד) ולארח אותם בעיר שלנו, חיפה. תשובתם החיובית והמשמחת התקבלה זה עתה ותאריך המשחק ייקבע בהמשך, לפי הלו"ז של שני המועדונים".

"תמיד האמנתי כי דרך הספורט אפשר לפתח יחסים ידידותיים", המשיך שחר. "בעוד מספר ימים נחתום על מזכר ההבנות בין שני המועדונים על מנת ליצור מערכת יחסים שתכלול שיתופי פעולה הן בצד הספורטיבי והן בצד העסקי".

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

"אני מודה מקרב לב להוד מעלתו, מוחמד בין טאלוב אל דאראי- יו"ר חברת "Al Ain clubהשקעות" שהיא הבעלים של מועדון הכדורגל, והוד מעלתו ד"ר מאטאר אל דארמקי, יו"ר מועדון הכדורגל "Al Ain", שאפשרו את קיום האירוע. כמו כן אני מודה למר זאב קריצ'בסקי, המנכ"ל והמייסד של חברת WE TOP EVENTS, שיצרה את הקשר בין המועדונים".

הנשיא של אל עין הוא הוא מוחמד בן זאיד, נסיך הכתר באמירות אבו דאבי. המועדון הוא המצליח ביותר באבו דאבי, עם 13 אליפויות, שבע זכיות בגביע וחמש זכיות בסופר קאפ, ומדורג במקום השני בדירוג הקבוצות האסייתיות. ב-2018 הקבוצה הגיעה לגמר אליפות העולם לקבוצות והפסידה לריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי