דיווח: נדחתה תביעת בקאלי נגד בוגדן פלאניץ', עשוי לפנות ל-CAS

פיפ"א קבעה כי בלם מכבי חיפה לא הפר את חוזהו כשעבר לכרמל בקיץ, אלא שבעלי המועדון הרומני כעת בוחן אפשרות לפנות לבית הדין הגבוה לערעורי ספורט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

באמצע חודש אוגוסט, כשמכבי חיפה החלה להאיץ את השיחות עם נציגי הבלם בוגדן פלאניץ', הבעלים הססגוני של סטיאווה בוקראשט, ג'יג'י בקאלי, הצהיר: "מי שתרצה את פלאניץ', תצטרך לרכוש אותו תמורת 10 מיליון יורו".

פלאניץ' הגיע בסופו של דבר למכבי חיפה אחרי שלוש עונות בסטיאווה בוקרשט בחוזה לשלוש שנים בכרמל המוערך בכ-400 אלף יורו לעונה, אולם מול סטיאווה נותרו מחלוקות והבלם נתבע על ידי המועדון – פלאניץ' טען שהוא שחקן חופשי לאחר שהמועדון דרש שיקצץ בשכר בעקבות הקורונה ונשלח להתאמן לבדו, הרומנים מצדם סירבו לשחררו ללא תמורה בקיץ ובפיפ"א נדרשו להכריע האם הוא שחקן חופשי או שמא הפר חוזה כשעזב וצריך לפצות את סטיאווה.

אמש (ראשון), על פי התקשורת הרומנית, פיפ"א הכריעה כי פלאניץ' פעל כדין ועל כן היה רשאי לעזוב את המועדון ולחתום במכבי חיפה. "זו מכה גדולה לסטיאווה בוקרשט", נכתב ואף צוין כי בקאלי עשוי לפנות כעת ל-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, אפשרות שהוא בהחלט שוקל.

עוד לפי הדיווח, פלאניץ' ניהל במקביל למו"מ עם מכבי חיפה שיחות גם עם קבוצות רוסיות, אלה שהן חששו לצרפו בעקבות הסכסוך המשפטי שלו מול סטיאווה וכך התאפשר להירוקים להחתימו.

שחר. לא חשש לצרף את פלאניץ' | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי