שער ובישול לשועה, 2:3 לבית"ר ירושלים על בני יהודה

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | בית"ר ירושלים, רשמי

החלוץ פתח בהרכב וב-60 דקות על הדשא היה חד ועזר לקבוצה לנצח את ניר ברקוביץ' וחניכיו במשחק ההכנה האחרון לפני הפועל ת"א (שבת, 19:45 בספורט1). פדידה כבש את שער הניצחון, כהן ובן שמעון איזנו זמנית

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שהיא חוזרת לליגת העל ופוגשת את הפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי (שבת, שידור ישיר בספורט1 ב-19:45), בית"ר ירושלים ערכה היום חזרה גנרלית במשחק אימון נגד בני יהודה וניצחה אותה 2:3 בשכונת התקווה. ירדן שועה, ששיחק חצי שעה ב-0:3 על כפר שלם ביום שישי האחרון, פתח הפעם בהרכב והרשים עם שער ובישול.

הקבוצה מהבירה חסרה את אוראל דגני, שנעדר מסיבות אישיות, ואת גלאופילו האסלביינק שאמור להשתחרר מבית החולים אך לא צפוי לשוב לסגל בחודש הקרוב. במקומם פתחו אנטואן קונטה ושועה, שפגש כמובן את הקבוצה אשר במדיה פרץ בליגת העל ורשם הופעה טובה ב-60 הדקות בהן בילה על כר הדשא. רועי פדידה בן ה-20, תוצר מחלקת הנוער, חתום על שער הניצחון של הצהובים-שחורים. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ביצעו רוטציה מקיפה והעניקו מנוחה לכל השחקנים לקראת המפגש עם האדומים של ניר קלינגר בשבת.

בצד השני, ניר ברקוביץ' העביר את משחקו הראשון על הקווים של בני יהודה, שתשחק נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון הקרוב. מי שחזר לסגל של הכתומים הוא ניב זריהן, שהתאושש מפציעה אשר השביתה אותו למספר שבועות ועדיין לא שיחק העונה בליגה.

ברקוביץ' אמר: "בשורה התחתונה המטרה של משחקי אימון, בטח אחרי פגרה, היא להכניס את השחקנים לכושר משחק ולעבוד על דברים טקטיים. בדקנו כמה דברים, חלקם היו טובים יותר וחלקם פחות. כמובן שאני רוצה לנצח בכל משחק, אבל כמו שאמרתי, זאת לא המטרה העיקרית במשחקים מהסוג הזה. יש לנו כמה שחקנים פצועים שנעדרו מהמשחק היום ואני מקווה שבימים הקרובים הם יחזרו לאימונים ויוסיפו לנו עוד עומק בסגל ותחרות בריאה לקראת חזרתה של הליגה".

ירדן שועה
הופעה מרשימה של ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן (נתנאל דלויה, 67), אנטואן קונטה (שי קונסטנטין, 46), טל בן חיים (דיוגו ורדסקה, 75), אורן ביטון (אורי מגבו, 46), סנטיאגו אוקמפוס (מיכאל אוחנה, 46), אופיר קריאף (אור זהבי, 60), תמיר עדי (שלום אדרי, 17), עלי מוחמד (אביאל זרגרי, 46), עידן ורד (אלירן עטר, 46, דור דגו, 75), לירן רוטמן, ירדן שועה (עוזיאל פרדו, 60).

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, תאמבי סגס, עמית כהן, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', מוחמד גדיר, ניב זריהן, רועי בן שמעון.

אופיר קריאף
קריאף. ניסוי כלים אחרון של בית"ר לפני בלומפילד | בית"ר ירושלים, רשמי

מהלך המשחק

דקה 11, 0:1 לבית"ר ירושלים: מהלך התקפי יפה הסתיים במסירה טובה של רוטמן לשועה, שנכנס לרחבה ובעט שטוח לרשת בדרך לשערו הראשון בקבוצתו החדשה.

דקה 30: אורן ביטון נכנס בכדרור מאגף שמאל למרכז וחיפש את השער, ניראון עמד במקום וקלט ללא קושי.

דקה 31, בני יהודה משווה ל-1:1: ליואיץ' מצא את עמית כהן בצד שמאל של הרחבה, המגן בעט מדויק לפינה הרחוקה והשווה את התוצאה.

ירדן שועה
שער ראשון בבית"ר ירושלים. ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

דקה 39, בית"ר ירושלים עולה ל-1:2: שועה החזיר בישול לרוטמן, ששחרר כדור חזק לרשת העליונה מכ-20 מטרים וכבש את השני של הצהובים-שחורים.

דקה 44, בני יהודה עושה 2:2: ליואיץ' הגביה כדור קרן, בן שמעון שלח את זה פנימה מקרוב.

דקה 73: עטר פרץ באגף שמאל ומצא במסירת רוחב את אדרי, שניסה לאיים על השער אך נבלם על ידי שחקן יריב.

דקה 79: דאבל פס מצוין בין עטר לדגו השאיר את האחרון לבד מול השוער, שעצר את הניסיון.

דקה 89, 2:3 לבית"ר ירושלים: מיכאל אוחנה מצא את רועי פדידה, שחתם מתפרצת נהדרת של האורחת וכבש את שער הניצחון, אחרי שעקף מצוין את השוער והקשית פנימה.

טל בן חיים וירדן שועה
בן חיים ושועה חוגגים. ניצחון לבית"ר לפני הפועל ת"א | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי