מוכנה לליגה: 2:5 להפועל חדרה על הפועל חיפה

גוסטבו מרמנטיני, אונריודה אודה מרשל | אודי ציטיאט

הקבוצה של מימר הביסה במשחק ההכנה האחרון לפני הליגה את חניכיו של סילבס, שצריך להיות מודאג. גוזלן, בונגונגי, מרמנטיני, גומה ואודה כבשו לחדרתים, בוזגלו ודראושה צימקו. והבה שיחק לראשונה מאז ינואר

(גודל טקסט)

אחרי מכת הקורונה שפקדה את הפועל חדרה, הקבוצה ערכה היום (שני) את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת חזרתה הרשמית של ליגת העל ביום שבת והביסה 2:5 את הפועל חיפה. הקבוצה מהכרמל יכולה לראות את עצמה מאוד מאוכזבת, בעוד חניכיו של שרון מימר הרשימו.

החדרתים, ששיחקו רק פעם מחזור אחד העונה, יפגשו ביום שבת את הפועל קריית שמונה. היום הם הובילו 0:5 וכתשו את היריבה בזכות שערים של שובל גוזלן, רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני, אסי גומה ואונריודה אודה מרשל בפנדל.

עבור הפועל חיפה של חיים סילבס היו אלמוג בוזגלו צימק בפנדל, ולאחר מכן אחמד דראושה קבע את תוצאת המשחק עם שער מצמק נוסף. הבשורות המעודדות מגיעות מכיוונו של בן והבה, ששיחק בחצי השעה האחרונה של המשחק לראשונה מאז ינואר ועשוי להיכלל בסגל למכבי פתח תקווה בשבת.

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מימר המרוצה אמר לאחר המשחק והניצחון הנאה: "מדובר בעוד משחק הכנה טוב שמשפר את החדות שלנו. השחקנים עובדים קשה כדי לצמצם את הפערים שנוצרו בגלל הסגר ונקווה להגיע מוכנים לקראת החזרה לליגה".

הרכבים

הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, רז נחמיאס, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה, נס זמיר, רז שטיין, וויליאם אגאדה.

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, עבדאללה ג'אבר, יא יא מלדג'ה, מקסים פלקושצ'נקו, ריף מסיקה, גוסטבו מרמנטיני, רודריגו בונגונגי, שובל גוזלן.

שרון מימר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי