"סיטואציה מביכה": מדוע איינבינדר לא שותף במשחק האימון?

דן איינבינדר
דן איינבינדר | מאור אלקסלסי

מבוכה נוצרה בספסל של בית"ר ירושלים במהלך ה-2:3 על בני יהודה, כשרק שני שחקני נוער והקשר לא שותפו לאחר שוורדסקה וזהבי עלו בלית ברירה: "התביישתי בשביל סמל כמוהו", אמר שחקן. בשישי: האוהדים יגיעו לבית וגן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הסיטואציה הזאת בוודאי לא הייתה נוחה לסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ב-2:3 על בני יהודה אתמול, אבל הסיבות שבגללן דן איינבינדר לא שותף במשחק האימון צריכות להדאיג גם שחקנים אחרים שיהיו מועמדים לעזיבה בעתיד.

בית"ר ירושלים הגיעה למשחק אתמול עם סגל כמעט מלא, אך איינבינדר, שנחשב בעיני אוהדים רבים לשחקן האהוד בקבוצה יחד עם אופיר קריאף, לא שותף ונשאר על הספסל עם שני שחקני נוער נוספים.

על הספסל, התרחשה סיטואציה לא נעימה. במועדון לא רצו לשתף גם את דיוגו ורדסקה ואת אור זהבי, אלא שאוראל דגני לא הגיע למשחק באישור בעקבות עניין אישי ובמועדון החליטו לפתוח עם אנטואן קונטה לצדו של טל בן חיים.

בדקה ה-73, כך מתברר, בן חיים סימן לעבר הספסל שהוא לא יכול להמשיך. דראפיץ' האיץ בו לשחק, אך זה טען כי בשלב זה הוא לא מסוגל להשלים 90 דקות וביקש להתחלף. בבית"ר כבר הכינו תכנית מגירה: תמיר עדי כבלם. אלא שהקשר נפצע והוחלף וצמד המאמנים הכניס את ורדסקה, למרות שהפגישה הקרובה שאמורה להכריע אם יעזוב סופית תמורת פיצוי. 

טל בן חיים וירדן שועה
בן חיים. ביקש להתחלף ואילץ את המאמנים לאלתר | בית"ר ירושלים, רשמי

גם אור זהבי נכנס אחריו, אבל זה קרה בעיקר בגלל שדגני לא היה בנמצא. סוף דבר: שחקנים צעירים שותפו, הבלמים שיחקו בשל היעדרות של שחקנים אחרים ואיינבינדר נותר על הספסל עד הסיום. "סיטואציה לא נעימה ואפילו מביכה למועדון", הגדיר זאת היטב אחד משחקני בית"ר אתמול. "אמרתי לאחד השחקנים בסיום שהתביישתי בשביל סמל כמו דן. כואב הלב לראות מה עושים לו. כולם בקבוצה יודעים כמה שי וסלובו מעריכים אותו, אני מרגיש שזה סוג של צביעות".

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבת בבלומפילד עם חזרת ליגת העל, חלוץ הרכש ירדן שועה צפוי לפתוח בהרכב שכן הבוקר נחתמה סופית העברתו ממכבי חיפה. בן חיים, שבצוות המקצועי היו מרוצים מהיכולת שלו אתמול, ימשיך לאיים על חולצת ההרכב.

ועוד לקראת המפגש בשבת נגד הפועל ת"א, הבוקר הודיע ארגון "לה פמיליה" על הגעתו לבית וגן ביום שישי בבוקר לאימון הקבוצה כדי "לתמוך, להטריף, להחדיר מוטיבציה מיוחדת לשחקנים ולהבהיר להם דבר אחד – לא חוזרים בלי דם הביתה. אנו מבקשים מכל מי שיגיע להישמע להוראות ולפעול לפי כל ההנחיות הקיימות היום".

ירדן שועה
שועה. פתח אתמול וצפוי גם בשבת להמשיך ב-11 | בית"ר ירושלים, רשמי

בעניין אחר, בית"ר ירושלים הודיעה כי יוסי מזרחי, מאמן קבוצת הנוער של המועדון, מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. " אין שמח ממני לקבל את המינוי הזה, ואני גם יודע שכדי להמשיך את התהליך שהתחיל כאן, חייבים לפעול גם בתקופה קשה ומאתגרת כמו עכשיו" סיפר מזרחי, כאשר הוא ימנה בקרוב את מחליפו לקבוצת הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי