Sport1 Banner

במכבי תל אביב מנסים להכשיר את אלכסנדר פשיץ' למשחקים הקרובים

החלוץ הסרבי, שלא שיחק קרוב לשנה והגיע ללא הכנה לעונה, עורך אימונים מלאים ובמועדון מקווים שיוכל לסייע להתקפה בקרוב. בקבוצה ממתינים לתוצאות בדיקות הקורונה לקראת היציאה לטורקיה למפגש מול סיבאספור

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה אתמול (שני) אימון שחרור לשחקנים אשר השתתפו ב-0:0 הביתי נגד הפועל באר שבע והיום כבר יערכו אימון מלא לקראת ההמראה מחר בבוקר לטורקיה, למשחק ביום חמישי נגד סיבאספור במסגרת המחזור השני בליגה האירופית (החל מ-19:45 בספורט2).

בקבוצה ערכו אתמול בדיקות קורונה לשחקנים כחלק ממתווה אופ"א ובקבוצה ממתינים לתוצאות, בדיקה שגם הפעם כולן יהיו שליליות. במכבי תל אביב מספרים שהחלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' עורך אימונים מלאים והמשימה של הצוות המקצועי היא להכשירו לכושר משחק מלא בהקדם האפשרי, כך שכבר במשחקים הקרובים יוכל להיכלל בסגל ולסייע למשחק ההתקפה לאחר קרוב לשנה שלא שיחק.

כזכור, המאמן גאורגיוס דוניס דיבר גם אחרי הפועל ב"ש על הבעיות בהתקפה ועל כך שהקבוצה זקוקה לתרגל ובעיקר להשתפר לנוכח המצבים המועטים ביותר אליהם היא מגיעה במשחקים האחרונים. החזרה הקרובה של פשיץ', כך מקווים במועדון, תאפשר שינוי ותגביר את התחרות בין שחקני ההתקפה.

כחלק מהעומס הגדול וכפי שכבר עשה נגד ב"ש, דוניס צפוי פעם נוספת לחלק את הכוחות ולערוך רוטציה מתוך מחשבה על "משחק העונה" ביום שני בסמי עופר נגד מכבי חיפה, משחק שהפסד בו יגדיל את הפער בין השתיים לשבע נקודות כבר אחרי ארבעה משחקים (ולירוקים משחק פחות). מסתמן כי הבלם לואיס הרננדס ימשיך בהרכב הפותח אחרי הופעה טובה נגד ב"ש ול-11 ישוב גם דן גלזר. עדן קארצב, שפתח שלשום בבלומפילד, עשוי גם כן לשמור על מקום בהרכב.

הרננדס. צפוי להמשיך בהרכב | דני מרון

לאחר הפתיחה הרעה מאוד בליגה, במכבי תל אביב מקווים לחזור עם נקודות מטורקיה ולעשות צעד משמעותי לעבר העפלה לשלב 32 האחרונות. עם זאת, שחקנים בקבוצה חושבים על ליגת העל וכפי שאמר איתי שכטר, זהו מפעל שחשוב להם יותר למרות היוקרה והמענקים על הישגים בליגה האירופת.

סגל השחקנים לא צפוי להשתנות לפחות עד חודש ינואר, אבל עוד קיימת האפשרות שיושאלו שחקנים צעירים במטרה שייצברו ניסיון. מתן חוזז, שלא נרשם למשחקים בליגה האירופית, לא ייצא עם הקבוצה לטורקיה.

עוד באותו נושא: אלכסנדר פשיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי